Tiller Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Går jo ann å montere ringer i de orginale lyktene om du ikke er helt fremmed for å skru litt selv
kenmyh Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Skrevet Mars 15, 2010 Eg betalte 1900,- inkludert rabatt hos GS sist eg kjøpte, men det begynner å bli en stund siden. Okai, takk! Da tror jeg faktisk at jeg skal ta og kjøpe meg det Går jo ann å montere ringer i de orginale lyktene om du ikke er helt fremmed for å skru litt selv Jau, jeg vet. Men lyktene er litt brune (smelta) og reflektorene ekke helt gode heller, så vil heller ha helt nye hovedlys
Tiller Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 Ah, da skjønner jeg. Har det samme på min. Hadde stått i 100W pærer, så de ble litt missfarga. Omdu først skal ha ny lykt uansett så kan det jo være like greit
kenmyh Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Skrevet Mars 24, 2010 Jess, da skjer noe her igjen. Lønningsdag i morra, så skal innom GS i Oslo og kjøpe frontlys med angeleyes, dersom de har på lager! Så kanskje det kommer en ny update i veeeeldig nær fremtid.. Blir greit og få bytta ut de jeg har nå uansett, sprekte, smelta/brune glass og dårlige reflektorer..
Tiller Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Du får legge ut noen bilder om det blir nye lys på deg
kenmyh Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Skrevet Mars 25, 2010 Jess, da var det gjort. Jeg har bytta frontlykter, og fått nye med angeleyes. Må si at jeg er veldig fornøyd med resultatet! Men kom over et lite problem.. Fikk ikke montert lyshøydejusteringsmotoren (er det rett navn? ). Så hvordan skal jeg få festa den? Legger ved bilder nederst, så dere kan se hva jeg mener. Men uansett, her kommer bilder: Før: Etter: Også litt testing, og slikt: Flere spørsmål: Her ser man feste på den nye lykta: Og her er motoren fra den gamle: Så hvordan får jeg festa den til feste på den nye lykta?
Tiller Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Du må få tak i lyktespylere til å sette i de hulla under lyktene dine da. Litt utenom det du spør om, men måtte bare når jeg så bildene
Scampi Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Ah, du kjøpte de lyktene, ja. Jeg hadde samme, bare med krombakgrunn. Høydejusteringa passer ikke, såvidt jeg vet, så du må justere på andre måter.
kenmyh Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Skrevet Mars 25, 2010 Du må få tak i lyktespylere til å sette i de hulla under lyktene dine da.Litt utenom det du spør om, men måtte bare når jeg så bildene Jess, skal få tak i det Er bare litt treig, hehe... men det kommer Ah, du kjøpte de lyktene, ja.Jeg hadde samme, bare med krombakgrunn. Høydejusteringa passer ikke, såvidt jeg vet, så du må justere på andre måter. Aaah.. okai.. får prøve og få de til å passe da, hehe.. kan sikkert ordne det på en eller anna.. litt selvmekk skader da ikke?
Dr_S Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 De lyktene der har ikke høydejustering Moro med flere E36 touringer her inne, virker som "vi" øker Anbefaler M-lister rundbaut, det gjør mye! Rattet ditt gjorde mye for interiørdelen, uten tvil!
kenmyh Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Skrevet Mars 31, 2010 De lyktene der har ikke høydejustering Moro med flere E36 touringer her inne, virker som "vi" øker Anbefaler M-lister rundbaut, det gjør mye! Rattet ditt gjorde mye for interiørdelen, uten tvil! Aah, okai! Kjekt og vite, thanks! Ja, syns det er en veldig fin bil jeg, og er meget fornøyd med min! Men må si din er sinnsykt rå, Dr_S! Sett på den både på bilforumet og her, og var vel den som fikk meg til å kjøpe en e36 touring, hehe Jess, M-lister skal på! Og takk, det rattet er jeg skikkelig fornøyd med selv! Utrolig godt ratt!
Dr_S Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 De lyktene der har ikke høydejustering Moro med flere E36 touringer her inne, virker som "vi" øker Anbefaler M-lister rundbaut, det gjør mye! Rattet ditt gjorde mye for interiørdelen, uten tvil! Aah, okai! Kjekt og vite, thanks! Ja, syns det er en veldig fin bil jeg, og er meget fornøyd med min! Men må si din er sinnsykt rå, Dr_S! Sett på den både på bilforumet og her, og var vel den som fikk meg til å kjøpe en e36 touring, hehe Jess, M-lister skal på! Og takk, det rattet er jeg skikkelig fornøyd med selv! Utrolig godt ratt! Jeg ordla meg muligens noe feil her....lyktene har høydejustering, men ikke elektrisk Det er en skrue på toppen av hver lykt, sånne plastskruer så bruk verktøy som passer 100% ellers runder du gjengene! Takk for skryt av min bil, den skal snart få vårstellet sitt
kenmyh Skrevet April 1, 2010 Forfatter Skrevet April 1, 2010 Jeg ordla meg muligens noe feil her....lyktene har høydejustering, men ikke elektrisk Det er en skrue på toppen av hver lykt, sånne plastskruer så bruk verktøy som passer 100% ellers runder du gjengene!Takk for skryt av min bil, den skal snart få vårstellet sitt Ja, jeg har sett de skruene. Har du noen lur måte jeg kan få justert dem riktig på? Jau, min skal snart få vårstelle den også, ta all rusta som er på den, og skikkelig shining utvendig og innvendig!
in2you Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Syns bilen ser mye nyere ut allerede, de lyktene tar seg godt ut på E36
Tiller Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Syns bilen ser mye nyere ut allerede, de lyktene tar seg godt ut på E36 Ja den får et litt mer moderne preg da. Noen facelift nyrer hadde også gjort seg tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå