Fredrik Jordal Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 Hei. Jeg har en bmw 320d 2002 mod. Når jeg slår på lysene pleier Xenon lyset å justere seg litt opp, det gjør de ikke lenger, så når jeg kjører i mørke lyser lysene altfor langt ned. Er det noen som har vert borti det samme problemet? Er det noen som vet hvordan jeg får det fikset?
todleif Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 Sikkert ein føler som ikkje virker. Er trur det er føler på både fram og bakakselen. Du får søke litt eller vente på svar ifra andre som har litt meir peiling
DJ RS2 Matrix Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 det er som Todleif sa ein føler framme og bak på passaskjer sida, det kan vere opphenget eller staget i mellom bakakslingen og følaren som er rusta vekk eller det kan vere sjølve følaren som er gåen. har samme problem der lykta ikkje stiller på seg når eg tenner nærlysene, tidligare så var staget til nivåfølaren knekt, sjølv og eg bytta det så stiller lykta seg ikkje, så kanskje ein må inn på verksted å få det til å virke skikkelig igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå