Glenn-Andre Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Synes senken var ganske så perfekt, kunne i mine øyne vært litt høyere bak (ut ifra det jeg ser på bildene) for å få litt stuk på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 Synes senken var ganske så perfekt, kunne i mine øyne vært litt høyere bak (ut ifra det jeg ser på bildene) for å få litt stuk på den Er litt stuk på den me m5 felgene bak oxo har ikke no bilde på dataen her nå men skal få lagt ut noen litt senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2010 Da er motor bytte igang,har tatt ut M535i motoren og B7 Alpina motoren skal i Både B7 Motoren og karosseri skal gåes over skikkelig så dette håper jeg kommer til og bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 Go bilen Motor ute M535i B7en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 se der ja! skal komme nedover så snart jeg kan å hente motoren. blir gromt med b7 motor hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 se der ja! skal komme nedover så snart jeg kan å hente motoren.blir gromt med b7 motor hvertfall! Motor å alt står klart på palle til deg der har du ihvertfall fått deg skikkelig go motor ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 B7 Skal vaskes ned og få lakkert opp toppdeksel Skal ha ny Turbo så hvis noen er intr si ifra Ser litt "rotete" ut men blir bra når er ferdig http://images.bimmers.no/files/7bmadduk96xd5inn3foo.jpg' alt='7bmadduk96xd5inn3foo.jpg'> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Her må vi få litt mere oppdate;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Da er oppgradering av motor igang Hiver ut par bilder nå å mer info og bilder i morra Da er d igang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 P.s.... ventiler kan du bruke fra 745 om du skulle finne på og sette i nye...orginale alpina koster 12-1500 kr stk..hadde b7s for 4 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 må legge til at di motorene er steike gode,ihvertfall den jeg hadde...kjørte daglig m den i over 3 år,eneste som gikk galt var en ventil som smeltet,prøvde og dra den ut på 4 gir og se farten,plutselig ville den ventilen ikke mere..hadde noe problem m at jeg smeltet pluggene,men denne motoren var benket til 417hk på 1.1 lade trykk..var nok det som gjorde at ventil røyk..har du gir og bakaksel til denne bilen ell er det kun motor? lykke til videre,skal følge m på utviklingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 må legge til at di motorene er steike gode,ihvertfall den jeg hadde...kjørte daglig m den i over 3 år,eneste som gikk galt var en ventil som smeltet,prøvde og dra den ut på 4 gir og se farten,plutselig ville den ventilen ikke mere..hadde noe problem m at jeg smeltet pluggene,men denne motoren var benket til 417hk på 1.1 lade trykk..var nok det som gjorde at ventil røyk..har du gir og bakaksel til denne bilen ell er det kun motor? lykke til videre,skal følge m på utviklingen.. Toppen er nyoverhalt hos V.S Motor og skal være værst nå Så d er bunndelen som står for tur nå, no forslag til åssen datasprut jeg burde bruke eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Noen bilder fra sommeren 09 Savner sommerhjul og gode cruise turer nå altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Rå bil! Blir sykt med B7 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Rå bil! Blir sykt med B7 motor. Takker Toppen er ferdig overhalt nå å begynner på bunndelen i uka nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå