JonasD Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Denne blir rå! Felgene passa som et skudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Denne blir rå! Felgene passa som et skudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 må legge til at di motorene er steike gode,ihvertfall den jeg hadde...kjørte daglig m den i over 3 år,eneste som gikk galt var en ventil som smeltet,prøvde og dra den ut på 4 gir og se farten,plutselig ville den ventilen ikke mere..hadde noe problem m at jeg smeltet pluggene,men denne motoren var benket til 417hk på 1.1 lade trykk..var nok det som gjorde at ventil røyk..har du gir og bakaksel til denne bilen ell er det kun motor? lykke til videre,skal følge m på utviklingen.. Hva var gjort me motoren din,å hadde du datasprut på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 Da er d endelig litt fremgang her igjen,bestiller råder,glidelager,foringer,stempel fra V.S (komplett me bolt og ringer),honing av sylindere,pianotråd,komplett pakningsett Så håper dette blir bra Men noen som vet om et autronic smc4 sprut til salgs ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 Datasprut på plass blei electromotive sprut da,så nå er d og få siste delene og få satt d sammen igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 det blir bra. har du funnet frem de papirene du skal sende meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå