maartn Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 Hvilke AE ringer er anbefalt / gode erfaringer med til orginale E36 lykter? Skal demontere de for å bytte pakninger p.g.a dugg, så tenkte å smelle inni slike ringer samtidig. Er det vrient å koble om osv? Få litt info av dere som har gjort det? Hvor handler jeg osv. Har forresten hørt noe om biltema? At de fungerer bra?
Lars89 Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 Biltema-ringene fungerer like bra som alle andre ringer
maartn Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Skrevet Februar 13, 2010 Fint lys i de? Hvordan blir det med slike ringer når øyelokk er uaktuelt? Ringene går vel ikke helt rundt slik jeg har forstått det? Og hvordan kobles det? Følger det med kabler etc. fra biltema? Slik at man kobler de inn på parklysene?
Lars89 Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 Syns det er fint lys i de. Litt blått lys, så bør nesten ha xenon for at det skal bli pent. Ringene går ikke helt rundt nei. Derfor det heter angeleyes (ligner på englevinger) Kobling kan du gjøre på flere forskjellige måter. Jeg ville bare brukt noen strømtjuver inn på ledningene til parklyset så det er enkelt å ta av og ikke ødelegger det originale ledningdsnettet Det følger med ledninger, men er ikke bolt-on hvis du skjønner
maartn Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Skrevet Februar 13, 2010 Har xenon i nærlys nå. 4300K, så jeg var ute etter hvite ringer. Noen som har montert disse, og har bilder? Kan være andre leverandører enn biltema også.
Lars89 Skrevet Februar 13, 2010 Skrevet Februar 13, 2010 Her er div. bilder av Biltema-ringene. Tror de passer veldig godt til 4300K xenon
maartn Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Skrevet Februar 13, 2010 Ser bra ut. Men litt blandet følelser om jeg skal gå for det eller ikke. HMS!;P
Jan Tore Skrevet Februar 14, 2010 Skrevet Februar 14, 2010 Synes det er kult jeg. Vurderer å gå for det selv når jeg har fått montert xenon i grøftelysa.
Scampi Skrevet Februar 14, 2010 Skrevet Februar 14, 2010 Jeg hadde før, men gikk lei av at enten ringene eller inverteren tok kvelden. Kjører nå med alt originalt, med MegaBlue i tåke-, nær- og fjernlys, samt Philips parklys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå