Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hvis nummeret stemmer, så er det bra :) Men så kan en lure på hvorfor bilen har stukket av. Promille? Uten lappen? Ikke forsikring? Osv.

Bilen er veldig pen. Senka, noe leppe greier og har 19" eller 20" sommerfelger.

Skrevet

Kræsjer man i en parkert bil, er det ikke stort annet å gjøre enn å legge igjen lapp. Man kan jo risikere å bli stående i mange mange timer. På den annen side er det jo bare å få tak i eieren. Uansett, tenk hvor vanvittig forbanna man blir når man kommer å finner bilen sin sånn, og tror han har stukket av.

Skrevet

Jeg bare tenker at det må være lurere å ringe politiet og be dem kontakte eieren. Det hadde hvertfall jeg gjort, selvom jeg hadde vært nervøs for å møte på eieren.

Skrevet

Tipper det har vært 'drifting' på høyt nivå. En skikkelig god kontra rett inn i bmw`n med bakenden. Da ringer du ikke politiet, da ryker lappen på sekundet ;) Tipper han som greide det her fikk det fryktelig travelt. Håper virkelig det nr han la igjen er ekte..

Skrevet
kanskje det er eiern av den hvite bmw som har skrevet lapp incase noen tauer den eller politiet lurer på hva som har skjedd...

Det tror jeg også. Står jo eier av bilen er å nå så...

Skrevet

tror det var fordi han ble påkjørt bakfra, måtte møte elskerinna si, så han tok taxi istedet for å vente på falken/viking som har en responstid på 5-6 dager.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...