Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Annonserer får en på et annet forum. hold øyner åpne folkens!

Sitater fra et annet forum:

"Fått bekreftet at cosworth til Anders Kverna er blitt stjålet,

sitert ifra facebook "COSWORTHEN ER STJÅLET!!!! MULIG OBSERVERT I ØVRE EIKERS VEI DER DEN STAKK FRA EN PATRULJE"

LH60762 MULIG SETT MOT MJØNDALEN

Visst noen har nr til Anders om di kan legge det ut visst noen har noe tips i denne saken??

Håper den kommer til rette Anders!!"

"Takker. Var på kino, parkerte ca 20:00. Kom ut igjen 23:00 og da var bilen borte. Sjekka opp at den ikke var taua inn pga. feilparkering, men ingenting.

Mens jeg stod hos politiet fikk de melding om at en bil hadde stukket av fra politiet på Øvre Eiker vei, det er veien fra drammen mot gulskogen/mjøndalen. VET ikke om det er min, men høres ut som noe en cosworth kunne finne på.

Står ikke på RS7-felgene da de er solgt, står på orginale kromkakejern. Står E46-turbo og grønne dyser på nå, hvis dette skulle dukke opp for salg. Jeg og flere vet hvordan delene ser ut, så skal ikke bli lett å omsette i tilfelle.

Men håper jo selvfølgelig jenta mi kommer tilbake, og tar med seg nattesøvnen min"

7227_248390805530_645420530_8667158.jpg

Skrevet

Jaja nå var enda en cosworth stjålet bare at det var vingebil denne gangen.

Sitet fra annet forum:

"Bil med kjennetegn AA 50599 stjålet fra garasje i Halden.

Orginal bil. Orginal felgene satt på bilen når den forsvant.

DUSØR UTLOVES!!!

Ta kontakt vis dere ser den eller hører noe!

Vegar Granstrøm mobil: 92258051"

260506052kopi.jpg

Skrevet

Utrolig leit at folk ikke kan holde fingrene sine vekk fra andres eiendom. Håper Cosworth`ene kommer til rette igjen, men er desverre mye gromdeler på disse bilene så de er gull verd for de som trenger deler eller skal bygge om, spesielt vingebilene. Var vingebilen orignal?

Skrevet

Vingenbilen er orginal, og i sjelden god stand! Den har ikke gått spesiellt langt (tror det var ca. 70`km). Får vikelig håpe denne kommer til rette igjen, og i like god stand.

Skrevet

Det var da voldsomt å mange biler som skulle blitt tatt a gitt..

synd å si det, men sannsynligheten for at disse dukker opp igjen hele er vel veldig liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...