djanrune Skrevet Februar 14, 2010 Skrevet Februar 14, 2010 Annonserer får en på et annet forum. hold øyner åpne folkens! Sitater fra et annet forum: "Fått bekreftet at cosworth til Anders Kverna er blitt stjålet, sitert ifra facebook "COSWORTHEN ER STJÅLET!!!! MULIG OBSERVERT I ØVRE EIKERS VEI DER DEN STAKK FRA EN PATRULJE" LH60762 MULIG SETT MOT MJØNDALEN Visst noen har nr til Anders om di kan legge det ut visst noen har noe tips i denne saken?? Håper den kommer til rette Anders!!" "Takker. Var på kino, parkerte ca 20:00. Kom ut igjen 23:00 og da var bilen borte. Sjekka opp at den ikke var taua inn pga. feilparkering, men ingenting. Mens jeg stod hos politiet fikk de melding om at en bil hadde stukket av fra politiet på Øvre Eiker vei, det er veien fra drammen mot gulskogen/mjøndalen. VET ikke om det er min, men høres ut som noe en cosworth kunne finne på. Står ikke på RS7-felgene da de er solgt, står på orginale kromkakejern. Står E46-turbo og grønne dyser på nå, hvis dette skulle dukke opp for salg. Jeg og flere vet hvordan delene ser ut, så skal ikke bli lett å omsette i tilfelle. Men håper jo selvfølgelig jenta mi kommer tilbake, og tar med seg nattesøvnen min"
Just-turbodiesel Skrevet Februar 14, 2010 Skrevet Februar 14, 2010 triste saker! Nydelig bil! Skal forhøre meg litt rundt om noen har sett noe til en slik bil
djanrune Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Skrevet Februar 14, 2010 oki bra og høre. er forferdelig at folk ikke kan holde fingrene av fatet syns det er så mye som blir stjelt får tiden.
djanrune Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Skrevet Februar 15, 2010 Jaja nå var enda en cosworth stjålet bare at det var vingebil denne gangen. Sitet fra annet forum: "Bil med kjennetegn AA 50599 stjålet fra garasje i Halden. Orginal bil. Orginal felgene satt på bilen når den forsvant. DUSØR UTLOVES!!! Ta kontakt vis dere ser den eller hører noe! Vegar Granstrøm mobil: 92258051"
in2you Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 Det var da vanvittig! Hvor er onkel blå når vi trenger dem?! Håper virkelig noen blir tatt nå etterhvert..
FTE Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 Utrolig leit at folk ikke kan holde fingrene sine vekk fra andres eiendom. Håper Cosworth`ene kommer til rette igjen, men er desverre mye gromdeler på disse bilene så de er gull verd for de som trenger deler eller skal bygge om, spesielt vingebilene. Var vingebilen orignal?
R Andersen Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 Vingenbilen er orginal, og i sjelden god stand! Den har ikke gått spesiellt langt (tror det var ca. 70`km). Får vikelig håpe denne kommer til rette igjen, og i like god stand.
djanrune Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Skrevet Februar 15, 2010 Vingebilen er orginal ja. Ja håper dei kommer til rette. Er rett og slett råte hvordan folk driver på
mAZE Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 Det var da voldsomt å mange biler som skulle blitt tatt a gitt.. synd å si det, men sannsynligheten for at disse dukker opp igjen hele er vel veldig liten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå