BMWM Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 hva får du i advantage og comfort pakken? Nå måtte jeg faktisk til å søke litt, jeg fikk det opplyst av forige eier at de to pakkene var på bilen:) Men på min bil er det som vist under her, muli jeg mangler noe, men dette var det jeg fant som er på min bil. Advantage pakke: multifunksjonsratt, eksteriørdeler lakkert i bilens farge, alarm, skipose. Comfort pakke: Radio BMW Professional, Park Distance Control (PDC) bak, Automatisk avblendbart innvendig speil, Cruise controll, Klimaautomatikk, Regnsensor.
BMWM Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 Hva som eksakt inngår i desse pakken hvet jeg som sakt ikke, dette var bare det jeg fant ut etter et raskt søk på nettet:) Mulig der er både pluss og minus.
chrisnov Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Fikk lyst å prøve min på våler banen. Hadde sikkert vært kjekt med 415Nw og 200 hk. Meget fin bil
BMWM Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 Fikk lyst å prøve min på våler banen. Hadde sikkert vært kjekt med 415Nw og 200 hk.Meget fin bil Bare å møte opp på BMW CCN treff å kjøre, apsolutt å anbefale, kjempeartig. Med hjul i hvert hjørne går det fort rundt banen:) takk det same får jeg vell si!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå