BMWM Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 hva får du i advantage og comfort pakken? Nå måtte jeg faktisk til å søke litt, jeg fikk det opplyst av forige eier at de to pakkene var på bilen:) Men på min bil er det som vist under her, muli jeg mangler noe, men dette var det jeg fant som er på min bil. Advantage pakke: multifunksjonsratt, eksteriørdeler lakkert i bilens farge, alarm, skipose. Comfort pakke: Radio BMW Professional, Park Distance Control (PDC) bak, Automatisk avblendbart innvendig speil, Cruise controll, Klimaautomatikk, Regnsensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Takk for svaret:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Mangler isåfall alarm og skipose på min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Hva som eksakt inngår i desse pakken hvet jeg som sakt ikke, dette var bare det jeg fant ut etter et raskt søk på nettet:) Mulig der er både pluss og minus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Fikk lyst å prøve min på våler banen. Hadde sikkert vært kjekt med 415Nw og 200 hk. Meget fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Fikk lyst å prøve min på våler banen. Hadde sikkert vært kjekt med 415Nw og 200 hk.Meget fin bil Bare å møte opp på BMW CCN treff å kjøre, apsolutt å anbefale, kjempeartig. Med hjul i hvert hjørne går det fort rundt banen:) takk det same får jeg vell si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå