Gjest Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Hei, mener det skal være forskjellig diam på innsug/lmm på disse, og at det er beste måten å finne ut hvilken motor man ser på.. Noen som husker målene? evt andre gode måter? på forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Innsugsbelg, gasspjeld hus. Begge er det store forskjeller på. Mål husker jeg ikke. Mindre mellomrom mellom traktene på innsuget, M50b25. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 takker for svar .. noen som husker mål så jeg kan finne ut av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Når du har sett både M50b20 og M50b25 sine innsug så ser man lett forskjell, det er ganske stor forskjell faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 hvis du måler på lmm der den går inn i luftfilterboksen skal den være ca 80 mm på m50b25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 takk skal du ha hjelper lite at det er lett å se forksjell hvis jeg ser på begge motorene, eller har sett nøye på de tidligere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå