Kenneth730i Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Heisan, Kenneth Pedersen heter jeg, nylig kjøpt meg en bil jeg alltid har hatt lyst på, en 1987 BMW E32 730i. Bilen kjøpte jeg i trondheim for nette sum av 15 000 kroner Bilen er Champagne farget, beige skinn interiør, minimalt med rust og godt holdt av forrige eier, noen skjønnhets feil men i god stand å en drøm og kjøre. Legger ved noen bilder av bilen slik den står i skrivende stund, får se om vi ikke får til et projekt av denne i nær fremtid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Åååhh! Herlig å se flere nydelige E32'er på forumet! Gratulerer så mye med en fantastisk bilen! =D Har du noen planer for den mot sommeren? =D Selv har jeg montert klareglass bak, og hviteblink forran ( noe jeg så du har ), men baklysene bak, gjorde MYE med bilen..! Anbefaller dette, om du synes det selv faller i smak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 Takk for det E32 er en nydelig bil. Komfort, utstyr, støynivå og kjøreglede på linje med hva du kan forvente av en ny bil med høyt utstyrsnivå idag. frem mot sommeren så er det noen småting jeg vil få gjort noe med, kikket også på klarglass bak, men kunne tenkt meg å se noen bilder av hvordan det vil bli før jeg bestemmer meg. Ellers så vil jeg få tatt frontstykket under støtfanger da det her er noen stygge riper, heldigvis ingen bulker, ny front leppe, er også en del asfaltolje under listene på dører som jeg vil få fjernet slik at jeg kan få rubbet ned å polert opp igjen under her. lakken i seg selv ellers er særdeles bra med tanke på alderen, noen små steinsprut fremst på panser, ellers ingen bobler eller skader så blir også her bare å polere opp bilen. Har en liten bulk på passasjerdøren som jeg vill massere ut uten å skade lakk. understell trengs ingen umidelbart tilsyn, ligger kvitteringer i bilen på utskifte av allt av foringer, stag, bremserør, bremser o.l. i tiden 07 og til nå med untak av fremre støtdempere som må byttes. Vurderer også: Klarglass forlykt i facelift celis look m/ lysring http://www.schmiedmann.no/138/produkt/FL34KHSIDE.htm samt at jeg vil plukke ut seter og teppe å få dette renset samt få behandlet skinnsetene, også se om jeg kan finne noen fine sommerfelger da selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 grattis med "ny" 7,er. Dette er biler jeg liker godt, så ta godt vare på bilen. Denne er jo i ferd med å bli en skikkelig grom klassiker. har faktisk et bilde av bilen som ble tatt på et Bimmers treff på Ladestien i Trondheim sommern 09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Så ut som en hel og pen bil du har skaffet deg I mine øyne er det en ting du burde bytte ut og det er nyrene, en 7serie skal ha masse chrome å jeg synes det ødela bilen litt med svarte nyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 Takk takk Bmwkizn, artig å se at du hadde bilde av bilen Hentet bilen i Trondheim, så er ikke overraskende at den har vært der. skal innrømme at jeg var litt skeptisk til å kjøre bilen 70 mil hele natten igjennom når jeg hentet den, men gikk som en drøm hele veien hjem. Er helt enig med deg Glenn, har også planer om å få byttet ut grillen for å få tilbake chromen, samt innvendig pelle ut alle tre lister å få pusset ned å oljet disse opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 tok i dag en runde på linsene til nærlysene, utrolig hvor mye det hjelper å få renset disse samt monterte inn parklys innsatser i blinklysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 Når det kommer til baklyktene.. Så har jeg gjort dette på min E32 735i, Trykk på linken også finner du bildene på side 7. Kom tilbake å si hva du synes, og om du evnt vurderer det selv..? Hadde jeg vært deg, ville jeg valgt imellom shadowline på bilen, eller byttet til kromma nyrer igjen, siden det kræsjer litt med svarte nyrer og resten er krom.. Men, dette er min smak, hva din er, for bli din så lenge du er fornøyd=D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2010 Vil også ha samme baklykter ja, de var nydelige på bilen. anngående chrom på bilen så vil jeg ha frem dette på den, syntes disse gjør seg med mye chrom på så blir nok nye nyrer på meg også ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2010 Litt skuffende oppdagelse i dag, skulle justere ventiler men lot det være, måtte heller ta en tlf til GS å bestille ny kam. Noen som vet om denne er mulig å få ut i fremkant uten å løfte av toppen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Nydelig E32! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 Takk for det Lapin Kulta, All grunn til å være rimelig fornøyd med bilen din også etter å ha kikket på tråden din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 Noen bilder av bilen i dag, fikk banket ut en liten bulk jeg hadde på passasjer døra fremme, ble ikke helt fornøyd men syntes ikke så godt nå, men vurderer en opplakkering av sidene i samme farge til sommeren igjen ventildeksel var så misfarget at det ble sort i går, vuderer gjøre de samme med innsug å andre alu detaljer når jeg nå må av med toppen for et kam bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 i like this Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 grattis med E32. Dette er klassiske og pene biler som man ser sjeldent til!. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå