Gå til innhold

Fikse eller selge min 323i E36? (Nå med bilder!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som noen av dere sikkert har fått med seg, så krasjet jeg bilen min i November :/..

Jeg har lenge fundert på om jeg skal fikse den, eller selge den som den står.. Jeg har alle delene jeg trenger, men venter på en mekaniker som skal hjelpe meg med den..

Derfor lyder spørsmålet mitt;

Bør jeg fikse bilen, eller bør jeg selge den som den står nå? Snakker om en 323i E36 med 180.000 km. på teller'n. Jeg må kanskje regne med en utgift på kanskje 30-40.000,- inkl. lakk. Da er delene såklart inkl. i denne summen..

Jeg har også fått et bud på 40.000,- for den som den står, og lurer derfor veldig på hva jeg skal gjøre..

Hadde vært veldig fint med innspill fra dere andre bmwfrelste her inne :)

På forhånd, takk!

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vet ikke hvor ille skadene er jeg da. Men hvis du nå er bydd 40 som den står så har jeg villa solgt den uten å tenke meg om. er begrenset for hva man får igjen for en E36 sedan som har vert kræsja ;) Så å kostet på den bortimot 40.000 er ikke noe jeg villa gjort. men det spørs jo litt hvor knytta du er til bilen da :)

Skrevet

Hehe, det er nettopp det^^ Er jo egentlig veldig knytta til den :b Vi får se hva som skjer..

Har egentlig veldig lyst til å ta vare på den, for hvis jeg fikser den, så kjører jeg til det stopper. Selger den neppe hvis den blir fikset :b

Skrevet

Ok. da er det vel den økonomiske biten du må se på evt da. hvor mye du har råd til å legge i ny bil. hva du får for de pengene. osv. Så sammenligner du med den du har når den evt blir ferdig :)

Skrevet

jeg villle heller tatt å fikset på bilen. for 40 000 får man en en kjedelig bil!!

en 323 med den km er ikke lett å få tak i så min mening behold den!!!

Skrevet

Vel, du har planer om å bruke 40k for å fikse den. Du får solgt den for 40 som den står.

= 80 000.

Du får STRØKEN E36 325 coupe f.eks for 80, så jeg hadde solgt før han ombestemmer seg.

Skrevet

Hvis man ikke driver med karosseriarbeid selv lønner det seg sjelden å bygge opp "vrak" (vet ikke hvor ille din er). Har du en som vil gi 40K ville jeg slått til.

Fikk 40 for min "vraka" E46 318i. Hadde kanskje fått 70K for den hel hvis jeg hadde kosta på den 40K. Ting koster alltid mer enn man tror :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...