EZA Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Ja det ser sånn ut på bildet, men jeg har studert den nøye etter den ble lakkert(sammen med diffuseren) Men er utrolig fornøyd med den selv, klarer ikke å se forskjell når du studere det live nei. Eneste at vist du ser flatt på bakluken med rette lys, så ser du carbon mønstret,altså veivingen. Ikke godt, men du ser det om du prøver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Nå er vel felgene i dine hender? Då er det bare å knipse noen bilder:) tror det blir bra med csl felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EZA Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Ja da fikk jeg felgene her i vinter, nå har det endelig blitt vår, å jeg har såvidt rukket å ta frem bilen før jeg måtte stikke på jobb. Men fikk montert på CSL felgene, å de var bare helt konge... Har som sagt ikke fått tid til å kjørt mye, ergo lite bilder. Men har et bilde der du ser bilen med felgene på da! Vurdere faktisk å selge bilen, da jeg ikke blir hjemme i sommer, jobben, samt ferien tar all tid ut til sent august. Så det er en litt for dyr bil til å ha stående bare i garasjen også. Den fortjener å bli luftet på forskjellige treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EZA Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Faktisk så la jeg den ut på finn idag, må se om det er noe respons fra seriøse kjøpere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Sjå det ja, det ser bra ut det.Men du får ta noen bedre bilder hva er det du vil ha nå da? regner med at det er fremdeles bmw du er ute etter.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå