simgut Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Bilen stoppet for meg for 2 dager siden, den døde som om jeg gikk tom for bensin. Når jeg prøvde å gi gass så døde den bare mer, og det kom litt ettertenning fra potta. Har sjekket bensinpumpa, og det er ikke noe feil med coilen. Nå vil den ikke starte igjen. Har noen noe tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Første du kan sjekke er alle sikringene dine. Deretter om bilen får gnist og bensin.. går den på starteren eller er det helt dødt osv? Blir litt enklere å hjelpe når man vet litt mer enn at den ikke starter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Sikker på at det ikke er bensinpumpa som er gåen? Eventuelt koble 12volt rett på pumpe uten slange og se om den pumper bensin! Sjekk gnist også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå