M3 Yngve Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 Skal man bruke feks BBS RS, RC ol, så må man space litt, selv på org bremser. Om man skal gå opp til 4 stempla feks, blir det for mye å space og mange felger kan ikke brukes. Noen bra stall tips? Vet at E36 M3 sine kalpere passer, men de er tunge og 1 stempla. E46 M3 sine også. Har 4 stempla Brembo fra E38, men de blir altfor store, enda jeg skal bruke E46 M3 bremse skiver, å da blir kaliperne enda mere inn, da skiva bygger mye inn. Må seff lage adapter feste. Ønsker at det skal passe uten å space, eller bare litt. Takker for alle tips.
M3 Yngve Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Skrevet Februar 23, 2010 Noen som vet noe om dette? Noen som vet hvor store/ breie E39 bremse kaliperne foran tar?
e30 tic Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Skal man bruke feks BBS RS, RC ol, så må man space litt, selv på org bremser. Om man skal gå opp til 4 stempla feks, blir det for mye å space og mange felger kan ikke brukes.Noen bra stall tips? Vet at E36 M3 sine kalpere passer, men de er tunge og 1 stempla. E46 M3 sine også. Har 4 stempla Brembo fra E38, men de blir altfor store, enda jeg skal bruke E46 M3 bremse skiver, å da blir kaliperne enda mere inn, da skiva bygger mye inn. Må seff lage adapter feste. Ønsker at det skal passe uten å space, eller bare litt. Takker for alle tips. mine bbs rm 7x15" ET25 gikk over alpina bremsene mine som har 296mm skiver uten spacere, har jo inntrykk av at bbs rs rommer mye? hvor store bremser skal du ha? wilwood har jo små søte 4 stempla calippere som er lette også
ealoken Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 E39 528 har 296x22 mm skiver, der går 16" felger på uten problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå