Eksos Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Godt mulig De trådene som går nedover i bakruta er iallefall til radio.. trenger du telefon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 Nei, trenger på ingen måte telefon, så om antenna er til den, ryker den. Får se om det er en sånn skruantenne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Herlig bil du har fått deg Jan Tore, og ikke minst nydelig 6'er motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 Herlig bil du har fått deg Jan Tore, og ikke minst nydelig 6'er motor Takker. Det var forøvrig en skruantenne. Men det er jo ikke spesielt fint med den "knoppen" som blir igjen på karosseriet. Noen som har en idè om hva som bør gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Da var coilovers og M interiørmatter bestilt. Valget falt på Spax RSX. Justerbare i høyde og hardhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Bestilte på gs eller? Oppdater oss på hva du synes om Spax settet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Nei, Parts and Retards. De hadde ikke på lager dog, så det blir bestilt først om to uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Da var mattene kommet. Noen som vet hvordan de er å holde rene nå på vinteren? Blir de fort skitne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Er vel som alle andre stoff matter.. du drar jo mye dritt inn i bilen på vinterstid og snø som = vann.. så jeg ville brukt gummimatter til vinteren gir seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Er vel som alle andre stoff matter.. du drar jo mye dritt inn i bilen på vinterstid og snø som = vann.. så jeg ville brukt gummimatter til vinteren gir seg. Det er nok lurt det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 God kveld.. Lite som har skjedd med bilen. Har pusset opp endestussene med sandpapir og autosol, så den ble fin. Kommer bilder snart. Ellers blir bilen vasket og stelt med opptil flere ganger i uka. Blir snart polering på den også. Et lite bilde her med en veninne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Flott bil du har her. Ikkje gjer for mykje med den, synes den er fin slik den er liker ikkje bmw'er som blir for "jalla", om du skjønner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Flott bil du har her. Ikkje gjer for mykje med den, synes den er fin slik den er liker ikkje bmw'er som blir for "jalla", om du skjønner.. Nei, jeg tenker det samme. Men noe m-tech blir det, samt noen interiøroppgraderinger. Men jeg er lite fan av Rieger, lumma og tivolilys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 bra. Går ein e36 her eg bur, med chrome-damer i grillen, tusen-metere på taket, m3 logo bak og sånne små trekant-flagg rundt frontruta innvendig. Og på toppen av det heile er det LYS i dei flaggene. Grøss... (skrekkeksempel). ps: m-tech er berre fint Men hønse nettinger osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2010 Helt enig med deg der DanielMK. Det går lang tid mellom oppdateringene her, men nå blir det forhåpentligvis snart full M-tech på bilen Eller har jeg montert coilovers nå. For denne gang, ble det valgt billigcoilovers(TuningArt) i stedet for settet nevnt over. Jeg er forøvrig positivt overrasket over settet, selv om det garantert er forskjeller fra dyrere sett. Men om bilen blir beholdt lenge, blir det nok spandert dyrere dempere på den etter hvert. Settet ble montert med alle dempere innstillt på mest mulig senk, og det ble fryktelig lavt, så i dag skrudde jeg fronten opp 20mm. Utrolig hvor mye disse 20mm faktisk gjorde med høyden på bilen. Nå trenger jeg ikke lenger kjøre sidelengs over fartshumper Det blir litt dumt, da dette er bruksbilen min. Ellers legger jeg ved bilde av stuket. Jeg synes det ser ganske bra ut, men hva mener dere? Noen justeringer bak/fremme som kan få det til å se enda bedre ut? Neste uke kommer det nye topplager, noen foringer, samt klips til m-tech listene, som løsner i hytt og pine.. - Jan Tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå