Gå til innhold

Jan Tores E36 325i Coupe.

Jan Tore
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

God kveld..

Lite som har skjedd med bilen. Har pusset opp endestussene med sandpapir og autosol, så den ble fin. Kommer bilder snart.

Ellers blir bilen vasket og stelt med opptil flere ganger i uka. Blir snart polering på den også.

Et lite bilde her med en veninne :wink:

hgo9tmfovnj7sspeq76y.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil du har her. Ikkje gjer for mykje med den, synes den er fin slik den er ;-) liker ikkje bmw'er som blir for "jalla", om du skjønner..

Nei, jeg tenker det samme. Men noe m-tech blir det, samt noen interiøroppgraderinger. Men jeg er lite fan av Rieger, lumma og tivolilys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) bra.

Går ein e36 her eg bur, med chrome-damer i grillen, tusen-metere på taket, m3 logo bak og sånne små trekant-flagg rundt frontruta innvendig. Og på toppen av det heile er det LYS i dei flaggene.

Grøss... (skrekkeksempel).

ps: m-tech er berre fint :) Men hønse nettinger osv #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Helt enig med deg der DanielMK.

Det går lang tid mellom oppdateringene her, men nå blir det forhåpentligvis snart full M-tech på bilen :)

Eller har jeg montert coilovers nå. For denne gang, ble det valgt billigcoilovers(TuningArt) i stedet for settet nevnt over. Jeg er forøvrig positivt overrasket over settet, selv om det garantert er forskjeller fra dyrere sett. Men om bilen blir beholdt lenge, blir det nok spandert dyrere dempere på den etter hvert.

Settet ble montert med alle dempere innstillt på mest mulig senk, og det ble fryktelig lavt, så i dag skrudde jeg fronten opp 20mm.

Utrolig hvor mye disse 20mm faktisk gjorde med høyden på bilen. Nå trenger jeg ikke lenger kjøre sidelengs over fartshumper :) Det blir litt dumt, da dette er bruksbilen min.

Ellers legger jeg ved bilde av stuket. Jeg synes det ser ganske bra ut, men hva mener dere? Noen justeringer bak/fremme som kan få det til å se enda bedre ut?

egn5ktwyk6fopsx6jl6y.jpg

Neste uke kommer det nye topplager, noen foringer, samt klips til m-tech listene, som løsner i hytt og pine..

- Jan Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...