BMW318TDS96 Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 Noen som har noe ide på og lage en egen startsperre på en 318i cab e36. Så her om dagen kl 0200 på natta at det sto en gubbe ute og skreiv opp skiltnr på bilen min,men han var forduftet da jeg kom ut i varmedress og balltre Har ikke no alarm tenkte på og kanskje lage en som jeg kutter strømmen eller noe lignende. Noen ide på hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 Enkleste er jo å lage en manuell startsperre,alså en godt skjult bryter en plass som enten kutter hovedstrøm eller kun strøm til tenninga. Men vil anbefale alarm,da får du både startsperre og seff alarmen,som vil (forhåpentligvis) virke prevantivt mot både hærværk og tjuveri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2010 Så da er det bare og ta den tykkeste røde fra tenningen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå