Evenol Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 Hei. Etter mye snakk frem og tilbake med BMWentusiasten så fikk jeg vite at det lå en E36 328ci til salgs på AutoDB for rundt 2-3 måneders tid tilbake. Han mener den hadde rulla rundt 100.000km og prisen var rundt 160-170.000,- kroner. Var usikker på årsmodell. BMWentusiasten sitter ikke på noe mer info, så derfor håper jeg det er noen andre her inne som kan tilføye noe. Er det noen som husker denne, eller kjenner vedkommende som solgte denne? Alle tips mottas med takk! Mvh Even
matss Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 Hva med å ta kontakt med BMWentusiasten og få info av han?
Evenol Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 Hva om dette er all infoen som BMWentusiasten sitter med? Som det egentlig står i tråden. (Har forenklet innlegget noe).
BMWentusiasten Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 Skal legge ved alle detaljer som jeg kan huske. E36 328 Coupe KM: +- 100.000km. Årsmodell: 1998 Farge: Samoablau Metallic (se avataren min) Utstyr: Fabrikkmontert M-tech Interiør: Del-/Helskinn (usikker) Mener også å huske at denne var vinterparkert. Husker også såvidt at eiers hus var gult... Komplett servicehefte. Hjul: Stod på HVITE hjul i annonsen. Slikkereint motorrom Den lå priset til 170.000 på AutoDB når den lå for salg høst 2009. Tror ikke den ble solgt. Noen som vet om det er mulig å få vite av BT slik info? Regner egentlig med at det er taushetsbelagt. Er få 98 mod E36 328 coupeer... la merke til denne da den er veldig lik min gamle 328. Har prøvd å vrengt hukommelsen min for det jeg husker ihvertfall. Edit: Mener å tro at bilen befant seg på østlandet, men dette er jeg usikker på.
Evenol Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 Hehe, snakker om sola så skinner'n Tusen takk, BMWentusiasten! Dette var mye mer utfyllende enn det jeg trodde. Håper noen sitter med infoen til vedkommende som eier bilen p.d.d.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå