Gå til innhold

Recarostol m/understell til E30 *Solgt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Recarostol med understell til E30 til overs. Den er litt slitt, men fantastisk god å sitte i fordi. Vippefunksjonen på ryggen fungerer som den skal. Jeg skal selvfølgelig vaske den litt før jeg selger den. Det er sjåførstolen på bildet her det er snakk om, og jeg kan ta bedre bilder ved seriøs interesse :)

Kom gjerne med prisforslag.

i1oyi7c60iz39nk2cw2q.jpg

Nye bilder:

7ldwftfyg0joluah4h2i.jpg

m0s92bfzyx61flx5le36.jpg

7kocgzfuolquxh5oxyhv.jpg

j36bbqvt5oc3ov05b1f8.jpg

1k75p6n8la4bnjakwnbq.jpg

4198qs7rkvtqrhuouj01.jpg

Skrevet
Er det kun fører stolen som er til salgs??

Stemmer. Dette er reservestolen til Touringen jeg nettopp solgte. Derfor jeg ikke har bruk for den nå.

Kjekt å ha liggende kanskje, men flott dersom noen andre kan få bruk for den også :)

Til dere som lurer på frakt: Ja, jeg kan pakke og sende stolen mot forhåndsbetaling. Vet ikke helt vekta på stolen ennå, men jeg antar at den ligger innunder Postens vektklasse på 10-25kg som kommer på 224,- Det kommer også et tillegg på 92,- pga. størrelsen på pakken.

Skrevet

Billig i forhold til hvor god den er å sitte i :wink: Ser jo riktignok ikke ut som et glansbilde, men ikke noe problem å fikse slitasjen. Litt usikker på pris ennå, tenkte å høre litt hva folk kan være villige til å batale for noe sånt. Betalte selv 1500,- for den for noen år siden, men da var den riktignok ikke slitt.

Jeg skal forresten utover til GS på Bud med E38`n nå på mandag, så jeg kan alltids ta med meg stolen ved interesse. Bor vel i området der du sikkert Reset?

Skrevet

Han jeg kjøpte stolen av for noen år siden kom innom nå, og han lurer på å kjøpe tilbake stolen :) Han har prøvemontert den i bilen sin nå for å kjenne hvordan den føles før han bestemmer seg.

Kan jo alltids anslå et sted rundt 600,- da, for å høre hva folk synes om det. Blir jo nesten et skudd i blinde da siden det ikke er så mange andre tilsvarende stoler å sammenligne med.

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...