MariusW Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Hei! Jeg er helt grønn på dekk og felg. Jeg vet på det beste hva tallene i denne ramsa: 225/35/19 betyr. Til saken: Jeg har kjøpt meg nye felger, og trenger tips til hvilke dekk jeg burde putte på (dimmensjoner tenker jeg på da. Merke og slikt skal jeg klare å finne ut av sjøl! ) Det er til sommerbruk og bilen min er ikke senka en døyt (e46 preface) Felgene er 19" type slik: (Ikke min bil den står på nå altså) Eneste infoen jeg fikk av eier er at de er 8,5 og 9,5 (hva enn det betyr). Og dekkene han har på nå er 235/35/19. Hvilke dimensjoner kan jeg bruke uten at det subber? Er det noe jeg må tenke på i forhold til tallene nevnt ovenfor (8,5 og 9,5) ? Takk for svar folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Hmm. med 9.5"-19 bak så spørs det om du må valse. Hvis du ikke går for dekkstrekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 GUuud ikke si sånn! Får vondt i lommeboka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Tviler på at du må valse. Jeg kjører med 9,5" og 255 dekk bak. Dette på E36, men de dekkene satt på en E46 før. Men er nok akkurat på håret. Spørs jo veldig på hvilken inpress felgen har. Mine har 46 eller 48, ganske høyt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå