Lapin Kulta Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Hallo. Noen som vet om de har solgt en slik mappe før, eller om de enda selger? Kunne tenkt meg en slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 vi har på lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 Pris? Mulig å legge ut i nettbuttikken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Jeg betalte 120 for inkl 20% rabatt. Så da får du regne selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Jeg kjøpte en slik for en liten stund siden. Og beklager Morgan på GS, men kvaliteten er helt ræva. Limet på karbonpynten tåler ingenting og slipper i kantene. Så nå ser helt stykket ut som en banan:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 kjøpte en slik på gs kvelden for snart 2 år siden tror jeg. Den er like fin enda... Brukt sammenhengende siden den ble kjøpt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Må jeg ringe til GS før å få kjøpt en slik, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Liger under emblem på nett nå , var havnet på feil plass .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Flotters! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 kjøpte en slik på gs kvelden for snart 2 år siden tror jeg. Den er like fin enda... Brukt sammenhengende siden den ble kjøpt... Jeg har samme erfaring. Like pen enda! Men den ligger nå bare i bilen og passer på BMWCCN kortet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå