s0lberg91 Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 ENDELIG! Nå har grom bilen blitt kjøpt, 318i - 2,0 liter, 143 hk, 4 cyl, 2003 (førstegangs registrert høsten 2002. Var helst ute etter en 320, men falt fordenne. Bilen skal hentes 25/2-10. Bilen har gått 69400km, kjøper bilen med 6 mnd. full garanti. Bilen skal EU-godkjennes i august, men gjør dette i mai og om det var noe kunne det bare gå på garantien. Før jeg får bilen skal forhandleren bytte alle skiver og klosser, bytte frontrute og innkjøp av to nye sommerdekk 245/40-17. Servicehefte viser at bilen har hatt 5 service i løpet av 8 år! Utstyrsliste: Orginalt m-tech 2 fra fabrikk Sportsunderstell Sportskasse Antispinn (ASC) Antiskrens Alarm ABS-bremser Air Condition Airbag CD-spiller Alcentara skinn, sportseter El.vinduer Kjørecomputer Klimaanlegg Lyktespylere Lettmet. felg sommer (225/45-17 foran og 245/40-17 bak) Metallic lakk Motorvarmer Radio/CD Sentrallås Servostyring Varmeseter Sideairbager Shadowline Planer: Armlene (M) Innvendig m-tech matter (M) Toning av ruter (M) Felger (M) Multifunksjonsratt (M) Nye lykter med linse til xenon og angel eyes ( Xenonlys, fjernlys, nærlys og tåklys ( Haifinne ( (Lakkert men usikker om jeg skal sette den på) Tektylbehandling (Y) Dobbel eksos ergo ny diffuser (X) X - Planer Y - Skal kjøpe når ferie og skattepenger kommer. B - Bestilt M - Montert / Utført Tar gjerne imot feedback fra bimmer'e! Ser fram til en herlig tid framover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Grattis med flott 3-serie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Lekker førstebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s0lberg91 Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Grattis med flott 3-serie! Takk for det! Ser fram til å utføre planene mine! Noen tips/råd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s0lberg91 Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Lekker førstebil! Ja, føler jeg ikke kunne kjøpt noe annet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 dette så jo kjempebra ut. Herlig interiør også.. Har en liten følelse av at jeg liker dette bedre enn fullt skinn av en eller annen grunn.. kjempelekker bil alle fall, gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s0lberg91 Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 dette så jo kjempebra ut. Herlig interiør også.. Har en liten følelse av at jeg liker dette bedre enn fullt skinn av en eller annen grunn.. kjempelekker bil alle fall, gratulerer. Ja, tusen takk. Ja, alcentara kan jeg anbefale. Det som er negatvit med fullt skinn er at på sommeren blir det jævla varmt, vinter jævla kaldt og du ser slitasje veldig godt. Gleder meg vilt til bilen er i garasjen. Noen tips (styling) eller råd ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s0lberg91 Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Denne var skikkelig fin ja, gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Rå pen bil i rett farge Litt senk fram så er den knall den der Kansje gjøre noe med eksosen bak også Interiøret var pent det også grattis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s0lberg91 Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Ja veldig fornøyd! Hente den torsdag neste uke! Skal gjøre om til dobbel al. potte! Men må bytte diffuser sa en annen bimmer! Så får sjekke litt rundt! Noen råd/tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 senkesett og fine felger, det er absolutt det viktigste av alt, kan jo ikke pensjonere seg helt enda? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Fin bil og fine planer Få på som de andre sier her fine sommer felger og en liten senk så blir det safe bet Ellers kan jo kanskje nye sidespeil være noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Flott bil! Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Veldig pen bil du har ordnet deg, gratulerer Hva med andre speil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå