Gå til innhold

Den realistisk drømmebilen er endelig kjøpt, BMW E46 2002!


s0lberg91
 Share

Anbefalte innlegg

- Ja er helt enig Endre87, jævla stygt når man ser glipe mellom dekk og forskjerm. Har satt på dekkene på bilen nå, så kan ta bilde hvordan resultat ble! Har utrolig lyst å senke den men hvor godt er det for bilen/foringer osv? Koster en del også.

CSL lokk, har jeeg ikke sett. Må undersøkes ;)

Ellers tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Senk er ikke så veldig dyrt, og sliter ikke så mye mer på foringer, er bare å kjøre litt mer forsjiktig :)

Vist du vil att bilen ikke skal være pinnestiv så hadde jeg ville gått for AC Schnitzer fjørene på GS for 3000kr da de er en del mer behagelig over dolper osv en Apex f.eks, men forbedrer handling mye, hadde dette på min forje e46 og var veldig fornøyd med det, på min nye E46 har jeg Apex og fungerer bra det og, men er litt stivere.

Bilde av min bil med Apex senk og 18" orginale BMW felger:

gkqide1eq5jx2qvk05rl.jpg

Btw :) CSL bakluke:

m3csl06.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Når det kommer til linken med speilene Eirik845 så syntes jeg de kanskje ble litt i overkant! Mulig jeg blingser men syns det ikke så, så orginalt ut. Du mener jeg bør skaffe meg sorte felger med sølv kant! Sort bil, tona ruter og sorte felger, føler det blir veldig mye svart! Drømmen hadde hver M3/M5 felger.

behold speilene, har enda ikke lagt merke til stygge speil på en BMW, det er vanvittig små detaljer, mens f eks senk og felger er et must, første jeg legger merke til uansett bil, ser så utrolig mye mer gjennomført ut med senk og fine felger, samt øker verdien betraktelig i mine øyne og fjerner bestefarspreget, flott førstebil du har skaffa deg der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen Vertini Riviera felger til salgs. Ligger link i signaturen min. Nettopp solgt min E46, og trenger ikke disse lenger. Har i tillegg en ubrukt CSL bakluke liggende på sofaen her :P Kjøpte den her på forumet, også bestemte jeg meg for å selge bilen noen uker senere. Bare å si ifra hvis du er interessert i noen av delene :)

Forresten, lekker bil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det går vel bare på smak det. Ville ikke ha slike felger da jeg ikke trodde det ville passe så godt. Vil du ha dekkstrekk og liten gummi? Vil du ha litt mer gummi enn hva som ser skikkelig tøft ut, men som er litt lurt?

215/40-18 foran på 8" felg

245/35-18 bak på 9" felg

Jeg tror det blir ganske kult. Såvidt bittelitt strekk tipper jeg og litt mindre enn hva jeg hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan ville det blitt med 225/40-18, 8'' foran og 235/40-18 8'' bak? (usikker med dekkstrekk og alt det der)

225 er ypperlig på 8". Ikke noe strekk, men dekket går ørlite på skrå innover. Skal du ha litt strekk velger du 205 eller 215. :) 235 blir for mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...