Gå til innhold

Den realistisk drømmebilen er endelig kjøpt, BMW E46 2002!


s0lberg91
 Share

Anbefalte innlegg

hvordan ville det blitt med 225/40-18, 8'' foran og 235/40-18 8'' bak? (usikker med dekkstrekk og alt det der)

225 er ypperlig på 8". Ikke noe strekk, men dekket går ørlite på skrå innover. Skal du ha litt strekk velger du 205 eller 215. :) 235 blir for mye..

Riktig. Men du bør jo ha 9" bak for å ha større kant bak enn foran, gir et mye bedre utseende. Jeg synes selv at 225 ble litt mye foran hos meg, da det ble bittelitt den "ballong"-looken (omvendt av strekk). Derfor jeg ville anbefalt 215/40-18 foran på 8" og 245/35-18 bak på 9". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Håper det ble bra :) Skal bli en del strekk, ikke noe ekstremt, men tøft. Heller litt redd for at det ser ut som du kjører på veldig lavprofil bak p.g.a. strekken og ganske mye gummi foran. Ville hvertfall kjørt 225/30 eller 225/35 foran. Men så lenge du er fornøyd er det det viktigste :) Vet hvor vanskelig det er å kjøpe dekk første gang. Ble liksom aldri 100% fornøyd selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da har de nye felgene på plass og bilen vasket!! Haifinna satte jeg på når jeg tok bildene, men vet ikke jeg skal ha den der. Hva syns du?

Ser fram til juni lønningen, da blir det tektylbehandling, lakkrens og polering (kanskje lakkforsegling usikker) og multifunksjonsratt. Det eneste jeg syns jeg mangler da er sort grill, nye lykter (angel eyes og linse) og xenon i alle lys.

c5z1950ki50wfz38iqzj.jpg

2zmk1atlbljh6ax9ary7.jpg

c9mvrpznqqyleut6iebg.jpg

30brpseygrfyu9ue7qrj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...