Conradnos Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Hei! Jeg trenger vinterdekk til min 318is e36 91 mod. Dekk og felg Bor i Stavanger, men kan hentes om det er 1-2 timer unna. Håper på noen billige: )) Er ikke så viktig hvordan de ser ut. Conrad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 jeg har noen orginale bmw felger 15" med continental pigg.. De er i arendal da =/ men går vel ann å sende de på bussen eller noe? :ØP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Hei du. Jeg har ok vinterdekk på stålfelger. Originale felger med 185/65-15 piggfrie dekk. 600 kr. Har også originale hjulkapsler som kan selges for 150 kr for 4 stk. Bor og i Stavanger. Er på vei hjemover fra Østerrike i dag og kommer hjem lørdag kveld. Felgene kan i så fall hentes på Søndag. Har også fine originale 15" felger med piggfrie 185/65-15 dekk på til 1.400 kr. Jeg har ikke internett tilgang underveis, men du kan eventuelt sende en sms til 92 22 65 44. Hvis det ikke haster med en avgjørelse kan jeg lese ditt svar når jeg er hjemme igjen. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Har også 15" vinterdekk til salgs! http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... 7#p1495437 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå