E28_B7_Alpina Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Mulig jeg gir meg nå altså. Skal egentlig prioritere sommerfelger før vinterfelger skjønner du, men du kan gjerne si fra dersom de mot all formodning ikke skulle bli solgt likevel Den er god Har ett sett sommerfelger hvis du er intr ? Bmw Rondell 9.5 17" me 225/45!/17 foran og 10(10.5-10 husker ikke) foran me 255/40/17 bak F1 dekk kjøpt på Bmw salongen Har allerede 8,5 og 9,5x18" BMW Style 32 eller noe sånt, så alternativet må evt. bli skrudde Hartge, Ac Schnitzer, Hamann, BBS eller lignende i minimum 18". Finner jeg ikke noe sånt går jeg sikkert for 20" av ett eller annet merke. Store hjulbuer å fylle på E38 vettu, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Orginale 20" chroma Lorienz spinner felger,nye i eske ? Spinners? Nei takk, det står nok ikke på ønskelista mi det nei, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 Bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2010 Noen høyere bud enn 6 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 Noen som vil ha felgene for 6000,- ? Ikke lett å få tak i disse så selger ikke under denne prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Felger kjøpt av meg Fått dem levert, flotte felger! Takk for handelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Felger kjøpt av meg Fått dem levert, flotte felger! Takk for handelen Hæ ?? Felgene her er til salgs enda di ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Legger ut nye bilder av hver enkelt felg etterhvert her i dag,så bare å by på etter d hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 interisert i å bytte i bbs rc? holder på å pusse de opp. polert 3 felger den siste er litt jobb igjen på. 2stk 8" og 2stk 9" bak stått på e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 interisert i å bytte i bbs rc? holder på å pusse de opp. polert 3 felger den siste er litt jobb igjen på. 2stk 8" og 2stk 9" bak stått på e28 Send meg bilder da så ser vi men mest intr i å selge di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Legger ut nye bilder av hver enkelt felg etterhvert her i dag,så bare å by på etter d hehe Finner ikke disse bildene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Legger ut nye bilder av hver enkelt felg etterhvert her i dag,så bare å by på etter d hehe Finner ikke disse bildene jeg Skal få gjort d i dag helt glemt d dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Skal få gjort d i dag helt glemt d dessverre Flotte greier Har fortsatt disse felgene i bakhodet med tanke på vinterfelger skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 Skal få gjort d i dag helt glemt d dessverre Flotte greier Har fortsatt disse felgene i bakhodet med tanke på vinterfelger skjønner du D er bra,ja hadde jeg skulle bruke bilen på vinter hadde jeg ikke solgt di.. Men vil ha førsterett på å kjøpe di av deg igjen hvis du skal selge di igjen, er org felgene som kom me bilen etter d tidligere eier sa,derfor jeg har kviet meg mest for å selge di :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå