Gå til innhold

E34 518i M43 turbo prosjekt blir z3 1,9 m44 i stede


takaasen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 255
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er iriterans!

Jævla iriterande. snakka med ebb, sko se om det gikk an og retta veiven, var vist ganske normalt.

Begynne å bli ganske utolmodige nå. har bare noen problen igjen.

som plasering av olje retur i bunpanna. må bare få en til å sveise på en stuss. klarer ikke å besteme meg om jeg skal bruke AN 12 eller 10. Event en rørstuss og slange.

Ønsker mest å bruke skikkelige koblinger og ikke slange klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ikke så mye. veiven var skjeiv, er til retting, kan ikke gjøre så mye før den er på plass. :cry::cry::cry::cry:

Har ikke klart å finne ny m44 veiv heller, det er bare den som passer. prøvte med e46 1,9 men den har balanse akser som ikke går ann å bruke og det tannhjulet som driver balanse aksen tar borti godse på blokka og olje underspulingen av stemplene.

Kankje ny turbo på gang også, har en Ny garret GT2560r i usa til 4000, skal kankje bort i mai og hente den. vente å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Helsikken. trenger ny veiv fra m44 318is, den jeg hadde var søppel. er bare den veiven som passer til mitt oppsett.

kommer ikke videre. #-o#-o#-o#-o

Ingen som har en veiv 318is m44 ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ja, fikke henta meg en 318is m44 motor fra JulianS. Har plukket motoren, veiven var slitt pga råde bank, må slipes.

Fikk også med girkasse, har byttet simringer og gir overføringer. Skifta hjelpesnekkeforingen og det ene motor feste.

Går ekstremt tregt. skal også på ferie neste måned får håpe at jeg får veiven avgårde før jeg reiser. vist ikke veiven er brukendes, må jeg nok bruke den gamle motoren. da må jeg ha nye stemple ringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Veiven til julianS var ubrukelig. setter inn en 318is veiv og råder nå sammen med orginale 518i stemplene. fikk ny grant stempel ringer i posten på lørdag. Enormt kjipt å bruke så lang tid på noe spesielt, men å ende opp med standar motor. ja ja se om jeg får ferdig hele greia i sommer. Mangler bare bundsett til motoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...