bergeee Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 gleder meg til du får testa den war chipen! funker den så kjøper jeg til min og:D
takaasen Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2011 gleder meg til du får testa den war chipen! funker den så kjøper jeg til min og:D eg og. har fått igjen bunpannen og monter. vente bare på nogen pakninger fra gs og girkasse foringer så ska motoren i bilen. Har en del bilder men klare ikje å laste opp nogen. Er feil på bimmers sin bilde server fikk jeg beskjed.
bergeee Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 trur du må bare bruke et annent program og laste opp med:)
Tynes944 Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Klare ikkje og sjå nokken av bildene dine! Men hørest ihvertfall ut som et rått prosjekt!
takaasen Skrevet November 2, 2011 Forfatter Skrevet November 2, 2011 Fått løfta motoren ut av kjelleren og montert 318is svinghjul sammen med clutch og girkasse. He he bruker en gammel gikasse aksel til å sentrere clutch. Gadd ikke å bruke den plast dingsen som følgte med.
takaasen Skrevet November 2, 2011 Forfatter Skrevet November 2, 2011 Fikk heist inn motoren i bilen idag også.
bergeee Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 dette blir rått! gleder meg til og se åssen war chipen funker!
takaasen Skrevet November 6, 2011 Forfatter Skrevet November 6, 2011 Fikk testa om short shift modden fynka. la på 5mm exstra på gir oveføringen. Passet perfekt. Nøytral 1 gir 2 gir
bergeee Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 haha:P må le vær gang jeg ser en 4er i en e34:P men detta trur jeg kan bli ganske rått:) på tide med en oppstart nå !
takaasen Skrevet November 6, 2011 Forfatter Skrevet November 6, 2011 haha:P må le vær gang jeg ser en 4er i en e34:P men detta trur jeg kan bli ganske rått:) på tide med en oppstart nå ! He he ser ganske patetisk ut ja, men er god oversikt og lett og komme til. Går litt treikt for tiden, holder på og eu gokjenne dama sin bil. Har ikke laget rør til eller fra turbo ennå samt eksos. så litt er da igjen.
bergeee Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 hehe:) du sliter i vertfall ikke med og få plass til down pipen da:P
Rønningen Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Sitter å venter spent! Så morro å se noen som gidder å ta seg til å bygge no slikt på en liten 4`r.!
takaasen Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 Fått satt på mellom aksen i dag, har selfølgelig klart å miste den ene mutteren som står på boltene på hardy koblingen.
helland Skrevet November 10, 2011 Skrevet November 10, 2011 moro at noen gidder å prøve 518TURBO i e34 ser ikke ut som det er trangt heller nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå