Fliid Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Er ETK'n på Gsbildeler.no nede ? Trenger ikke opplyst steder som har ETK. Tenker kun på Gsbildeler sin.
Lars89 Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Funker fint her. Prøvd med en annen nettleser e.l?
Fliid Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Skrevet Februar 18, 2010 Nei, da bruker jeg bare en annen ETK. Problemet er at jeg kommer inn i ETK, får små oversikstbilder, men skal jeg gå inn på fotoet, for å få det i stort å delelisten. Så kommer det feilmelding fra gsbildeler sin nettside. Aldri hatt problemer med ETK'n demmes før. Er mest vant til å trykke i ETK'n til GS, så er bare latskap at jeg vil helst bruke den. hehe Prøv chassi BP05621 , gå inn på varmeaparat. Gå Trykk å foto som er for luft slusene. Foto nr 2. Da får jeg " {one_item_block} "
Lars89 Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Stemmer. Sjekka ikke så nøye... Kommer opp det på det meste inne på ETKen ser det ut til. http://bmwfans.info/ er jo kjekk da
Fliid Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Skrevet Februar 18, 2010 Nede da, med andre ord. hehe, joda, mange alternativer. Men da bruker jeg realoem.com isteden. Ikke så mye bilder for menyer. : )
Morgan GS Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 Vi jobber med helt ny nettbutikk som kommer snart , så det er nok i forbindelse med det at den ikke har kommet opp. vi prøver seff å ungå dette men ved noen oppdateringer vil dette kunne skje.
Wacman Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 jeg har en offline ETK på denne pc'en (den originale ETK) men har den ikke linket opp mot asap,så jeg får ikke opp spec mot chassisnummer - men er det noe generelt du lurer på ang. f.eks. delenumre er det bare å sende meg en PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå