tangorev Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Hei! Lurer på om noen har er par tips å komme med i forhold til hva jeg skal gjøre med bilen. Kom ei å dunka inn i v side, most framskjerm og hjulet sitter i skjermen i bakkant= most bærebru. høyreregel gjaldt og part 2 tok på seg skylden. Regner med at taksten blir noe høy i forhold til bilens verdi og lurer da på hva jeg kan forvente å få igjen for skaden for å så ordne selv vs. hva kan jeg forvente å få igjen om den skal bli spiker. 1990 golf 2 diesel. Ga 12000,- for ca 6mnd siden med noe smått i påkostninger i ettertid. Nærmer seg 400k og er ikke noe glansbilde, men hel og grei i god teknisk stand. Takker for inputs. Hilsen Christian
wabby Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Skjermene er skrudde på de bilene, fort å bytte. I tillegg, har ikke traversen tatt skade og det er kun bærebrua som må byttes så ville jeg nok vurdert å bytte det. Bærebrua er jo bare 3 bolter. Meget lettskrudde biler.
tangorev Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Skrevet Februar 18, 2010 Har tittet på det og sett at det er relativt duable men tenker at om jeg får 15000+ så kan jeg kjøpe meg en ny bil.. spørsmålet er om jeg får såpass? Koser meg forresten med music Wabby, takker og bukker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå