Wacman Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 http://www.dagbladet.no/2010/02/19/nyhe ... /10487955/ Var vel utenfor down town den E30 M3'en ble stjålet forrige helg også,var det ikke? Hva feiler det folk egentlig? *edit, da dette ikke ble tatt for spøk i det hele tatt.*
wabby Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 Hva kan man si... Folk emigrerer jo fra området. Ser man på hus og leiligheter i Grenland så er de MYE rimeligere enn hva som er i Kr.sand for eksempel. Byen(e) kryr av dritt og narkiser, det gjør det forsåvidt andre steder og men syns de skiller seg godt ut i Grenland. I tillegg så har utlendingene gruppert seg veldig (se klyve og maihaugen (Er vel en grunn til at enkelte bussruter blir kalt for ColorLine)), mens man finner narkomaner og annet skit andre steder. I tillegg så finnes det en del ymse folk fra Herre, Dalane, Siljan, Ulefoss, Drangedal med tilgang til store låver og annet snadder. Ja, kanskje folk helt ut til Hvittingfoss, hvem vet. Lovløst, tja. Ikke langt i fra. Største "problemet" med Skien og Porsgrunn er at det finnes 100 måter å komme seg ut av byen, så å ta noen er klin umulig.
fish Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 Jepp, her er vi lovløse! Og pass dere, for når det ikke mere å stjele i Skien og Porsgrunn så reiser vi ut av distriktet for å stjele biler i andre byer. Pass dere alle nå, vi er kanskje rett rundt hjørnet på jakt etter DIN bil!!!
wabby Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 Finfint at noen kan være ironiske og le av det Men du kan ikke komme å si at Grenland omegn ikke skiller seg ut, spesielt om man tar hensyn til antall innbyggere kontra andre storbyer.
oddis Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 Jeg bare håper avskummet forflytter seg mot vest og ikke oppover øst. Vi har nok av lowlife'r her oppe som det er. Prøver å holde meg langt unna store og mellomstore byer, men innen jeg er død har nok den nærmeste storbyen allerede blitt en forstad til Oslo Skal snart emigrere til en hule på Dovrefjellet tror jeg
fish Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Yes!!! Tastet inn "hule - Dovrefjellet" på GPS'en, (stjålet den også), fikk faen meg treff!!! Muhaha... Nå kommer vi...
oddis Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Hehe, ja. Kom jo på at det er asylmottak på Dovre.... da er det bare å leite videre..
fish Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Jepp, Kristiansand har Kaptein sabelsatan, den grusomste på de syv hav. Men vi "telemarkinger" er de grusomste på de syv veier...
Wacman Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Skrevet Februar 20, 2010 "hiv ohoi,snart er bilen vår, så kan vi ta av deler og sette dem på vår"
Wacman Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Skrevet Februar 20, 2010 forklarer riktignok ikke vaffelrøre-bilen... Kan jo være noen som er VELDIG glade i vafler..? Liker vafler sjøl jeg ass..
kbteknik Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 ja for der blir jo ikke stjålet varebiler der står og går utenfor bensinstasjoner andre steder i landet... skien og porsgrunn er den eneste plassen på jorden der folk er dumme nok til å la bilen stå ulåst med motoren igang... der er kjeltringer overalt.. faktisk tror jeg også vi har mest snø her ... så det er bare å holde seg vekk herfra..
Wacman Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Skrevet Februar 20, 2010 næh,tipper det er rekord-snø her nå.. snø all up in this motha..
kbteknik Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 ja for der blir jo ikke stjålet varebiler der står og går utenfor bensinstasjoner andre steder i landet... skien og porsgrunn er den eneste plassen på jorden der folk er dumme nok til å la bilen stå ulåst med motoren igang... der er kjeltringer overalt.. faktisk tror jeg også vi har mest snø her ... så det er bare å holde seg vekk herfra.. jeg glemte helt at kvinnfolkene er mye kåtere her i skien...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå