Gå til innhold

Ø.K. Amiga 500 e.l.,Commodore 64,Sega Dreamcast

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen her inne som har,eller vet om noen som skal selge sin

Amiga 500,Amiga 600 eller Amiga 1200?

Commodore 64?

Sega Dreamcast?

Trenger i så fall ikke monitor til Amiga 500/600/1200, da jeg har denne fra før.

Min gode gamle Amiga 500 sa takk for seg flere år tilbake,og endte sine år på fyllinga :puppydogeyes:

Skrevet
Jeg har en Commodore 64 på loftet, Skal også ha en 128 en plass.

Hva betaler du?

Amiga 128? Aldri hørt om. Vet ikke hva desse er verdt jeg. Følger det med kontroller,ledninger og spill i så fall?

Gi meg en pris på pm du, så får jeg se om det høres interessant ut.

Hvilken stand er maskinen i da?

Skrevet
128 har disket stasjon innebygd :D

Skal se hva jeg har liggende på loftet i morgen.

Men jeg tror de er lite spil der,har lånt bort ca 1000 som jeg tror jeg ikke har fått igjen :?

oi, ja kjenner til den med å låne ut ting. jeg har mange mange supernintendo spill som jeg aldri har fått tilbake, samt en god del amiga spill (500'en).

Ta kontakt med meg på 980 85 816 ang maskinen videre da,er du snill :) Da kan jeg svare fortere. Må bli gjennom sms,da jeg jobber til forskjellige tider :) eventuelt mail: opeth84@gmail.com

Skrevet
Jeg har en Commodore 64 på loftet, Skal også ha en 128 en plass.

Hva betaler du?

Amiga 128? Aldri hørt om. Vet ikke hva desse er verdt jeg. Følger det med kontroller,ledninger og spill i så fall?

Gi meg en pris på pm du, så får jeg se om det høres interessant ut.

Hvilken stand er maskinen i da?

Ikka Amiga.. Commodore 128 ;)

Skrevet

Ikka Amiga.. Commodore 128 ;)

Ja, spurte en kamerat av meg, fikk høre mer om den 128'en. Den var ikke spesielt populær, lite spill som kom til den, samt den var altfor dyr da den kom ut.

Skrevet
Tror du fikk de samme spilene men du slapp styret med kasset spileren.

Blir litt mer som amiga..

ok. hvor mye skal du ha for 64'en og hvor mye for 128'en? :)

Hva følger med i så fall på hver maskin?

Skrevet

Da har jeg fått kjøpt Amiga 600 fra en kar her inne.

MEN den er tysk-produsert... :S litt kjipt at han ikke sa dette på forhånd......... -_-}

bump!

Skrevet

En C128 hadde ofte mulighet til å switche over til C64, da som nevnt over her at det ikke var mange spill til C128. Men det var jo litt sjarm over den også. :) Samme specs på den stortsett, foruten at den da faktisk også hadde 128kb minne, da istedenfor 64kb på C64'n.

Gromt er det uansett.

Jeg har en Amiga 1200 liggende med 520mb HD innebygget, hvor mye er du villig til å betale for den a tro? Er ett par år siden jeg sist brukte den nå, så kan vel kanskje selges.

Skrevet

Jeg har en Amiga 1200 liggende med 520mb HD innebygget, hvor mye er du villig til å betale for den a tro? Er ett par år siden jeg sist brukte den nå, så kan vel kanskje selges.

Er mye enklere om du sier hva du vil ha for den. Hater å by, men folk her inne elsker å få bud :lol:

Amigaen jeg har nå,har ikke klart å spilt EN ENESTE diskett som fulgte med. Disc read error greier.. Høres nesten ut som maskinen er skadet. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...