opasb Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Igårnatnkom eg heim etter 200mils kjøring på ca 30tima me henger. Enda opp med en M-tech 2, kimmit sinn gammelbil. bilen e kræsja i en løktstolpe og skada i sia litt. kommer litt meir info og bilda etterkvart. jævli fin innvendig bilen. ikke mye slitasje i interiør. men litt meir spec Motor ca 420hk byggd/overhalt ca 200mil siden alt av lager/pakninger er byttet omslipt kam(snill) sveist vannklanaler topp,den er gjennomgått og byttet alle ventistyringer Mls toppakning T04E turbo(360lager) rustfritt grenrør 650cc dyser Megasquirt sprut V1.3 450x300x76 intercooler Kaross : 3.73 sperradiff Bilstein dempere/fjøre M-tech 2 (orginal) recaro/sportsinteriør skada i front og i side, (påbegynt nedplokking og oppretting e hvite 17" compomotive motorsportfelga, hvorav en e ødelagt og treng rep. (tips tel nån som kan?) ellers så kjem det no meir etterkvert.
opasb Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Skrevet Februar 20, 2010 Idag er bilen påbegynt. fjernet panser, intercooler, ramma rundt der osv.. Har også tatt ut dvs gulvmatter og det i bilen pga fukt. bilder fra salgs annonse. sitter just nuh og bestiller opp deler jeg trenger.
Lars89 Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Er ikke denne svensk? Blir det rødskilt-racer eller rein bane/rc-bil? Skal følge med her
opasb Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Skrevet Februar 21, 2010 Er ikke denne svensk? Blir det rødskilt-racer eller rein bane/rc-bil? Skal følge med her korrekt.. bare momsa inn. men kommer nokk norske skilt om ikke engangsavgift er grusom høy.
opasb Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 Muligen store endringer i planen. kort sakt flytte over alt til 91 e30 touring. sende m-tech karossn til oppretting, restaurering osv i utlandet. verd og ta vare på m-tech`en. drar og henter touringen nå ikveld. bilder kommer tror det kan bli en tøff og sprek touring
opasb Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Skrevet Februar 27, 2010 her ser dere touringen, fersk bilde fra iskjøring idag
Lars89 Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 E30 Touring er skamrått med mye motor! Gjerne så anonym så mulig så ingen vet hva som venter de
opasb Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Skrevet Februar 27, 2010 takker ja blir en liten sleeper dette men blir rette looken med senk, comp felga, sorte lykter osv.. er ikke i hjembyen min og jobber for tiden satser på og starte neste uke med nedplukking av m-tech`en og få touringen eu-godkjent før det blir turbo skal komme med masse bilder og info etterhvert
Østgaard Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 Ser ut til at jeg må følge med her! Mye som skal til for å få touringen eu godkjent da?
Kristian H. Foss Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 Her skal jeg følge med. Har sett M-tech`n på veien like ved der jeg bor i sommer, kul bil! Touring sleeper er sykt heftig! Stå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå