Gå til innhold

1991 320 Turbo (snart 2,7) Film s.11

Anbefalte innlegg

• Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
  Østgaard skrev:
Ser ut til at jeg må følge med her!

Mye som skal til for å få touringen eu godkjent da?

bytte bremseskiver bak, slakke opp/bed tannstang v/side og slakke i ledde ned til tannstanga.

skal prøve og få den på eu førstkommende fredag :)

Skrevet

på torsdag kommer jeg hjem fra jobb... daa blir det full gass på prosjektet :D

har bestilt ny Alu -race intercooler, vifte, pluss masse annet stash

Skrevet

Her skal eg iallefall følge med, eg kjørte denne bilen på Gatebil Våler i fjord! Den var sinnsjukt god å kjøre, tight og fin. Null slark rundt heile bilen, bakdelen var att den fekk ikkje nokk suppe i høgresvinger så banka litt men gjekk jævli godt på strekker og venstre svinger :) I tilegg så syns eg servoen på E30 er litt treig når man skal sladde, ellers var bilen perfekt så her har du eit bra utgangspunkt :)

Skrevet
  |Ole| skrev:
Her skal eg iallefall følge med, eg kjørte denne bilen på Gatebil Våler i fjord! Den var sinnsjukt god å kjøre, tight og fin. Null slark rundt heile bilen, bakdelen var att den fekk ikkje nokk suppe i høgresvinger så banka litt men gjekk jævli godt på strekker og venstre svinger :) I tilegg så syns eg servoen på E30 er litt treig når man skal sladde, ellers var bilen perfekt så her har du eit bra utgangspunkt :)

takk for "skrytet" :) og tipset... bra du sa ifra så skal jeg får gjort noe med drivstoffprob, kansje en catch tank. vet ikke helt om fuelcell er aktuelt ennda. :)

om du har sett så blir nokk motor,driverk og understelll kjørt på en touring nå i sommer for og evt sende m-tech karossn til utlandet for retting,lakk,evt rustsveising om det er noe..

Skrevet

per nuh er dette påtur i posten fra kimmitgutta.

------------------------------------------------------

1 x BMW E36 Alu Race Radiator

1 x 5) 16" Kjølevifte "Blåse"

1 x Vifte monterings kitt

1 x KP 19 rader

1 x Intercooler 450x300x76

08022010029.jpg

KSR.UNI-0070.gif&w=279&h=209&f=gif

Skrevet
  Kimmit Racing skrev:
deler er på vei:-)det kan lønne seg med en fuel catch tank..eg kan lege ett fint og rimelig oppsett til deg :D pm meg så skal eg ordne det

fine greier :D PM sendt!

Skrevet

idag fikk jeg pakke fra koed i posten :D

nytt fordelerlokk, rotor,powerflex til front osv...

ny vannpumpe som skal lakkeres over med klarlakk for og holde bedre på den blanke overflata.

må jo ha litt shine i motorrom :D

har forøvrig 20årsdag idag. "Gammel" mann nå jeg :)

Skrevet

Snuffs! Savna Touringen min:-(

Vil du btw kjøpe skiver, klosser og håndbrekkbånd jeg har til den?

Kjøpte det på mekonomen for ett par uker siden for 2600,- du kan få det for 2300...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...