opasb Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Skrevet Februar 28, 2010 Østgaard skrev: Ser ut til at jeg må følge med her!Mye som skal til for å få touringen eu godkjent da? bytte bremseskiver bak, slakke opp/bed tannstang v/side og slakke i ledde ned til tannstanga. skal prøve og få den på eu førstkommende fredag
opasb Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 på torsdag kommer jeg hjem fra jobb... daa blir det full gass på prosjektet har bestilt ny Alu -race intercooler, vifte, pluss masse annet stash
|Ole| Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Her skal eg iallefall følge med, eg kjørte denne bilen på Gatebil Våler i fjord! Den var sinnsjukt god å kjøre, tight og fin. Null slark rundt heile bilen, bakdelen var att den fekk ikkje nokk suppe i høgresvinger så banka litt men gjekk jævli godt på strekker og venstre svinger I tilegg så syns eg servoen på E30 er litt treig når man skal sladde, ellers var bilen perfekt så her har du eit bra utgangspunkt
opasb Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 |Ole| skrev: Her skal eg iallefall følge med, eg kjørte denne bilen på Gatebil Våler i fjord! Den var sinnsjukt god å kjøre, tight og fin. Null slark rundt heile bilen, bakdelen var att den fekk ikkje nokk suppe i høgresvinger så banka litt men gjekk jævli godt på strekker og venstre svinger I tilegg så syns eg servoen på E30 er litt treig når man skal sladde, ellers var bilen perfekt så her har du eit bra utgangspunkt takk for "skrytet" og tipset... bra du sa ifra så skal jeg får gjort noe med drivstoffprob, kansje en catch tank. vet ikke helt om fuelcell er aktuelt ennda. om du har sett så blir nokk motor,driverk og understelll kjørt på en touring nå i sommer for og evt sende m-tech karossn til utlandet for retting,lakk,evt rustsveising om det er noe..
opasb Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 per nuh er dette påtur i posten fra kimmitgutta. ------------------------------------------------------ 1 x BMW E36 Alu Race Radiator 1 x 5) 16" Kjølevifte "Blåse" 1 x Vifte monterings kitt 1 x KP 19 rader 1 x Intercooler 450x300x76
Kimmit Racing Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 deler er på vei:-)det kan lønne seg med en fuel catch tank..eg kan lege ett fint og rimelig oppsett til deg pm meg så skal eg ordne det
opasb Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 Kimmit Racing skrev: deler er på vei:-)det kan lønne seg med en fuel catch tank..eg kan lege ett fint og rimelig oppsett til deg pm meg så skal eg ordne det fine greier PM sendt!
opasb Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 idag fikk jeg pakke fra koed i posten nytt fordelerlokk, rotor,powerflex til front osv... ny vannpumpe som skal lakkeres over med klarlakk for og holde bedre på den blanke overflata. må jo ha litt shine i motorrom har forøvrig 20årsdag idag. "Gammel" mann nå jeg
Gjest Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Snuffs! Savna Touringen min:-( Vil du btw kjøpe skiver, klosser og håndbrekkbånd jeg har til den? Kjøpte det på mekonomen for ett par uker siden for 2600,- du kan få det for 2300...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Her er det framgang gitt. Ser fint ut med vinsj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå