E30_Dale Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Hva størrelse på felg 17" eller 18". Mye ga du for dem?
opasb Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Skrevet Juni 6, 2010 er 17" koster 2630 ellerno stk på bilxtra her
opasb Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Skrevet Juni 7, 2010 Toppen som er på autotrim skulle bare overhales og sveises. Men fant ut han tore topp karen likså kunne bedrive litt porting når han først var igang. Må bytte stempla pga tenningsbank.. Når motor er kommet ihop blir det rett på mapping
Frode_E30 Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 Skulle ikke denne være tipp topp og klar til kjøring? Hvem har kjørt den med tenningsbank?? Er det Kimmit som får regninga?
opasb Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Skrevet Juni 7, 2010 Skulle nokk desverre det ja. Har fått mye deler i kompansasjon. Samt noe erstatning iform av tusenlapper (har ikke sjekka om dem er kommet inn enda, men skulle overføre idag) Må nokk ta på meg skylda ang tenningsbanken under prøvekjøring. Men helt klart dette var ikke det beste kjøpet jeg har hatt. Hadde ikke regna me dette
oxygaxe Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 Men nå kommer en ny og lang vinter i vente, så da blir det mye spennende prosjekter i garasjen regner jeg med vi må vel komme i mål med bildene over vintern
opasb Skrevet August 22, 2010 Forfatter Skrevet August 22, 2010 Har kjøpt smidd 2,7 bunndel nå. Mer info senere
Kimmit Racing Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 Skulle ikke denne være tipp topp og klar til kjøring? Hvem har kjørt den med tenningsbank?? Er det Kimmit som får regninga? vi har ikke bremset denne.så det er nok ikkje vi som har laga tenningsbank på denne..
opasb Skrevet September 15, 2010 Forfatter Skrevet September 15, 2010 nå når jeg no har brukt en del riksdaler både på topp og bunn. så kan jeg liksågodt kjøp bedre lager, oljepumpe osv for at eg ska slippe og tenke på at det ender med havari av den grunn.. derav så har ikke jeg råd tel og sett ihop alt det her riktig enda MEN så fant jeg ut at jeg skulle sette ihop en vintermotor..som muligens bi reservemotor til sommer sesong. 2,0 turbo, har plana blokk og topp, dekompa stempel, mls osv. bruk datasprut fra 2,7. Blir montert ferdig idag og i bilen til helga.. kommer flere bilder ikveld sikkert
opasb Skrevet September 15, 2010 Forfatter Skrevet September 15, 2010 Her e foresten bilde av touringen pr.dags dato
opasb Skrevet September 17, 2010 Forfatter Skrevet September 17, 2010 2,0l e ihop.. håpa på oppstart i helga men veit ikke helt ka det bi finn en feil
Kimmit Racing Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 reimhjulet på vannpumpa står feil vei:-)
opasb Skrevet September 18, 2010 Forfatter Skrevet September 18, 2010 fikk gjort smått idag.. går ikke så fort her.. fullsjuk å generelt dårli humør hjelp ikke på. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå