Skimmy Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 me like:D ska du hold på nå i løpet av uka? ongan fær i mårra så da kommer eg å hjelp deg vest du treng:D
E30Frelst Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 Hvorfor har jeg ikke lagt merke til denne tråden før! Morsomt prosjekt Touring sleeper med compo felger ! hehe Blir gøy og se noen bremsepapirer ))
opasb Skrevet September 19, 2010 Forfatter Skrevet September 19, 2010 blir ferdigstilt og grovmappet i uka.. driftekonkuranse står for tur lørdag som kommer
|Ole| Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 blir ferdigstilt og grovmappet i uka.. driftekonkuranse står for tur lørdag som kommer Da må du jaggu huske film Eg er spent
opasb Skrevet September 19, 2010 Forfatter Skrevet September 19, 2010 blir ferdigstilt og grovmappet i uka.. driftekonkuranse står for tur lørdag som kommer Da må du jaggu huske film Eg er spent film garanteres utlagt her.. enten med havari eller fin kjøring. hehe.. mye rattrust da jeg ikke har fått kjørt mye ræserbil i år på bane
|Ole| Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 blir ferdigstilt og grovmappet i uka.. driftekonkuranse står for tur lørdag som kommer Da må du jaggu huske film Eg er spent film garanteres utlagt her.. enten med havari eller fin kjøring. hehe.. mye rattrust da jeg ikke har fått kjørt mye ræserbil i år på bane Det er akkurat som å sykle Kjem fort inn i det
LinkE34 Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 rått prosjekt du har ! lykke til med kjøringen og motor ;D får håpe det holder, og gleder meg til film
opasb Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 tja.. nå er mesteparten på plass... bare litt slanger og litt lednings rot som ska ordnes opp i imorgen blir det oppstart og delvis mapping. onsdag blir det mapping på ACR sannsynligvis stemningsbilde tatt i dag... synes bilen er dritfet.. gleder meg til og få på sorte-de lykter og ellers shina litt
opasb Skrevet September 22, 2010 Forfatter Skrevet September 22, 2010 Oppstart IKKE vellykket. Var ulyd i topp. Høres ut som ventiler såvidt tar i stempler. Noe tips? Har jo preface bunn og facelift topp
Gjest Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 Bi d bil av kjerra? sku nesten ha tatt meg en tur innover å gløtta på Gliset:)
e30 tic Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Oppstart IKKE vellykket. Var ulyd i topp. Høres ut som ventiler såvidt tar i stempler.Noe tips? Har jo preface bunn og facelift topp Turna du motoren for hånd før du drog igang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå