KimJuhani Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Bare gi meg pm om hva du trenger.. Ting som jeg vet er på den er ingen rust, sportsbremser, det er sportseter (ikke skin) det er justertbar senkesett helt nytt.. ingenting rust, nesten nylakkert:) Pm som sagt om dere er intrisert i deler =)
tunamgu Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Interessert i sleperingen,evt hele rattet.Hva er delenr på sleperingen bakpå rattet?
Reset Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 har du det dekselet under hanskerom ? med skruer og alt ? mangler på min!
Kenboy82 Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Heisann.. Skulle gjerne hatt hjernen jeg, hvis prisen er rett? Mvh Kenneth
KimJuhani Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 bare spør videre, alt er komplett å den går på veien. Skilter å alt på den, mangler bare alle relene så kjører den fremover
KimJuhani Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Skrevet Februar 23, 2010 hmm, tror han snakket om 50 lapper eller noe? er ikke sikker skal sjekke så bare bestem dere for deler eller om jeg selger den som den står =) Fargen er grønn å nylakkert iforfjor?
TommyHåland Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 Hei..skulle gjerne hatt luft masse måleren med den belgen som går inn te spjelet.. Hilsen tommy
Glenn-Andre Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 pris på interiør ? svar på pm om du gidder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå