janerik171187 Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 ikke akkurat bmw'n min dette gjelder men noen som gidder å hjelpe en bmw fører i nød driver å setter på vinterhjul på f-karten min for å leke litt på snøen. foran var det delbare felger så fikk bytta der selv, men sliter med bakfelga, er 8tomm, får ikke løsnet dekka med dekkspakene mine, så lurer på om noen har mulighet til å hjelpe meg? har dekk og felg selv, så er bare jobben som trengs, så om noen har en dekkomleggingsmaskin som takler 8tomm felg og gidder å bytte dekk for meg så send meg en pm eller sms\ring på 47341773 a, får seff cash for jobben bor i østfold, men kan sikkert komme over fjorden \ til oslo og litt til om nødvendig men helst ikke lenger enn 2 timer unna. håper noen kan hjelpe meg her evnt tips til firmaer i moss\råde\sarpsborg\fredrikstad etc som klarer jobben.
lloydsb Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 hvis du kan vente til imorgen(mandag) så er det vel en dekkforhandler som kan fikse dette får deg?
janerik171187 Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Skrevet Februar 21, 2010 hvis du kan vente til imorgen(mandag) så er det vel en dekkforhandler som kan fikse dette får deg? fikk fiksa det, kjøpte en manuell dekkmonterings-maskin til en grei penge og fiksa det selv, kan være greit å ha det senere og så, hehe
pajoe Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 hvis du kan vente til imorgen(mandag) så er det vel en dekkforhandler som kan fikse dette får deg? fikk fiksa det, kjøpte en manuell dekkmonterings-maskin til en grei penge og fiksa det selv, kan være greit å ha det senere og så, hehe Bilde? Pris? Link? \:D/ Har lett etter slik.
janerik171187 Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Skrevet Februar 21, 2010 hvis du kan vente til imorgen(mandag) så er det vel en dekkforhandler som kan fikse dette får deg? fikk fiksa det, kjøpte en manuell dekkmonterings-maskin til en grei penge og fiksa det selv, kan være greit å ha det senere og så, hehe Bilde? Pris? Link? \:D/ Har lett etter slik. sendt pm
pajoe Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Bare rot med PM-funksjonen om dagen. Sitter sannsynligvis fast i utboksen din. Har iallefall ikke kommet hit enda.
janerik171187 Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Skrevet Februar 21, 2010 Bare rot med PM-funksjonen om dagen. Sitter sannsynligvis fast i utboksen din.Har iallefall ikke kommet hit enda. ble sendt nettopp så skjønner om dne ikke har kommet fram
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå