Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funderer litt for meg selv.

bimmer.no er jo egentligt ett forsåvidt ett seriøst forum.

Sånn som dette ødelegger jo mer enn det gjør godt.

Utestengelse av IP til denne personen burde jo bli tatt opp til vurdering snart.

Crazygirl: Jeg blir provosert, ikke av deg, men av det norske helsevesenet som ikke har fått deg inn i systemet enda.

Men der igjen så synes jeg synd på deg.

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
nei dette skal ingen ende ta... jeg elsker sånne ting som dette... får meg en god latter og det betyr at jeg lever lenger :)

litt teit da. nå driver moderator og stenger det hun starter og det er forståelig, jeg skal ikke hindre stenging av denne på noe vis, men jeg blir så deprimert inni meg av å lese denne tråden om og om igjen :P

Crazygirl: jeg blir ikke provosert, jeg morer meg :P

Haha :D Så bra :D

Skrevet

Noen burde jo sjekke at ingen har kuppet hennes brukerkonto. Det var vel noen som hadde nr, og kjente henne halvveis så det burde være mulig å avgjøre ved en ISP hendvendelse opp mot boligadresse. Men det ser stygt ut hittil..skal vel noe til å kuppe både mobilen og nettkonto (?).

Skrevet
Funderer litt for meg selv.

bimmer.no er jo egentligt ett forsåvidt ett seriøst forum.

Sånn som dette ødelegger jo mer enn det gjør godt.

Utestengelse av IP til denne personen burde jo bli tatt opp til vurdering snart.

Crazygirl: Jeg blir provosert, ikke av deg, men av det norske helsevesenet som ikke har fått deg inn i systemet enda.

Men der igjen så synes jeg synd på deg.

Tusen takk :D det betyr masse for meg :D

Skrevet
Noen burde jo sjekke at ingen har kuppet hennes brukerkonto. Det var vel noen som hadde nr, og kjente henne halvveis så det burde være mulig å avgjøre ved en ISP hendvendelse opp mot boligadresse. Men det ser stygt ut hittil..skal vel noe til å kuppe både mobilen og nettkonto (?).

ja det er jo det eneste der kan bortforklare den idiotiske opførsel

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...