325demon Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Det er jo så stygg original farge, orange... går ikke ann å bytte til rød eller noe da? Ser de selger masse lyspærer på ebay, mulig de er til intriør lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Ingen med respekt for seg selv, endrer interiørlyset i bmw Noe så harry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenmyh Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Interiørlyset i bmw er jo drit fint. Den oransjfargen er sinnsykt fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 Oransj ser veldig bra ut ja Pioneer har sluttet å produsere spillere som kan ha oransj farge vistnok. Kunn rødt og blått det går i nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Du kan få kjøpe min pioneer billig, da jeg har evig lyst på alpine igjen. Liker ikke så godt pioneer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 hadde den her i e36'en min (Pioneer DEH-4100SD) blått lys dog, men veldig clean og grei i bruk btw har den liggende til slags Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Passer overhode ikke med blått lys, da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 tja blir ikkje så hakkande gale så lenge den er svart, ikkje for masse knapper og masse rot så blir det bra pluss det var minmalt med lys den pioneeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2010 Monterte en pioneer med rødt lys i bilen nå, ser faktisk helt greit ut, ikke total krasj Men den har ikke usb, så får se om jeg må kjøpe en ny etterhvert.. Spillte iallefall mye bedre nå med pioneer enn det gjorde med cd-spilleren av ukjent merke som stod i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 jeg kjøpte en spiller på clasohlson til 400,- den ser ut som er fra 80-90 tallet.. men den har usb og leser for SD kort, pluss at den spiller temmelig rent og høyt med masse justeringsmuligheter.. helt knall den passer bare perfekt i interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Min Alpine CDE-102Ri syns jeg matcher greit med mitt interiørlys i min E36. Ellers også en grei spiller til grei pris;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Billig og grei. http://www.bassbrothers.no/display.aspx ... rodid=2090 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå