Bakka Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Hei! Akkurat kjøpt meg en 523 Når jeg skulle høre på musikk idag så fikk jeg "CD check" så kom det "CD error". Er det noen som kunne være så snill å hjelpe meg med problemet? Edit: Kan jo legge til at det er en business. Mvh Bakka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimsta Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 cd veksler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakka Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Kjøpt eller brent CD? Prøvd flere CD-er? Mange original CDer liker ikke brenneCDer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakka Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2010 prøvde med brent først så tenkte jeg ahh, liker ikke denne her kanskje. så kjøpte jeg en ny cd på statoil. men fikk samme problem.. takk for raske svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakka Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Noen som trur problemet kan ordne seg viss jeg kjøper meg en CD veksler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimsta Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Noen som trur problemet kan ordne seg viss jeg kjøper meg en CD veksler? det er nok mulig, men da må nok trekke kabler osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakka Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Den er lei.. Hadde vært fint om det var noe man kunne reparere, ellers får jeg bare kjøpe en ny. Begynner å bli litt lei P4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå