Eirik Viste Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Var nettopp innom en av mine kontakter i Tyskland for å hente noen deler. Han fortalte at han nettopp hadde slaktet en 850i med 147.000 km. Han kjørte 45 mil med bilen, og kassen var helt topp. Som sagt er denne kassen reservert til meg. Giroverføringene er ikke med. Det følger med svinghjul, og det bør dreies ned litt pga slitasjeriller. Clutchlamellen er så godt som utslitt. Det er 280 mm lamellplate, så dette er kraftige saker. Han har også ledninsnett fra 5 liters V12 motor til manuell kasse. Dette er sjeldne og dyre kasser. Men kassen, svinghjulet og ledningsnettet kan selges for 15.000 kr. Han har sikkert mellomakslingen liggende og. Pluss mange topp 850 deler. Utrolig at en slik bil blir slaktet som var i så bra stand. Jeg får av og til henvendelser om jeg kan skaffe en 6 trinns V12 kasse, og må oftest si at de er utrolig vanskelige å få tak i. Men nå har jeg altså en som jeg kan skaffe. Hilsen Eirik. 92 22 65 44.
S.Hafsmo Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 hmm.. nesten som man skulle kjøpt denne i tilfelle man skulle ha seg en 850 en dag. 15 000,- er en bra pris.
Eirik Viste Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Skrevet Februar 21, 2010 Da ble denne kassen raskt solgt slik som jeg regnet med. Eirik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå