Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

har det, men den følger med motoren og jeg regner med den blir kjøpt og hentet i helga for 2500,- vis ikke han kommer så kan du få kjøpe hele motoren+ en delemotor som er komplett, medfølger gir og alt, for 2500.. motoren jeg selger er fra en 93 mod 520i touring.

Skrevet

har den ja, og er hel den. men han som skal kjøpe motoren i helga får den med vis han kommer. men for et bud over 2500 for 2stk m50b20,1stk girkasse, eksos,elnett,radiator,hjerne, og mellomaksling. budet jeg har nå er på 2500 for alt det. om noen byr høyere så får de det. ved rask henting.

Skrevet
da jeg holder på å bygge om touringen min til m5 så har jeg div. deler til salgs:

komplett m50b20 motor med girkasse og radiator, elnett, hjerne (mulig defekt vannpumpe): 2000,- eller bud mer utfyllende info om denne motoren kan sendes på pm til int.

accel dfi/thruster efi datasprut helt nytt: 7000,- (link til info)

http://www.jegs.com/p/DFI/Accel-DFI-Thr ... 1/10002/-1

m30b30/33 turbomotor mangler bunnpanne+div.. skal være overhalt deler av den.. 3000,-

seidl bakfanger til e34 helt ny: 1500,- http://www.carshine.com.au/Pictures/BMW ... %20(e34-02).jpg

bakdører til e34 sedan. rustfri.. men venstre mangler 3kant vindu.. 300,- for begge samlet

baksete e34 sedan i grått/sort stoff gratis ved henting

sorte dørtrekk med grått/sort stoff 600,- alle 4

e34 520 frambremser: bud må ha nye klosser men kaliptre i bra stand

komplett 520 touring bakstilling i bra stand: bud

m20b20 blokk med stempler og veiv: 200,-

baklykter e34 sedan orginale: 200,-

e34 rieger sideskjørt helt ny og ubrukt men lakkert sort blank: 2000,-

servosnekke i bra stand 520: bud

bremsekraftforsterker i bra stand 520: bud

m30b32 topp komplett: 1000,-

oz cerez 17" felger: 5000,-

helt ny kopiturbo t3/4 :bud

a-dekk tilleggssprut: 1500,- eller bud

e34 m5 diff: bra bud

har sikkert mye annet også, bare spør :)

er også int i m5 skinn/delskinn intriør eventuelt bare framstoler da jeg har touring og komplett til disse er vanskelig å finne. :?

også m5 fangere fram og bak + skjørter

s38b36 svinghjul og orginal eksos..

så vis du er int. i noe av det jeg har så gi bud på det eller bytte i noe av det jeg er int. i :)

bilder av aktuelle tingene kan sendes på pm..

har du noen bilder av sideskjørtene og bakfangeren?

Espen.

Skrevet

m50b20 motorene er fortsatt til salgs. kom ikke å hentet den han som skulle ha de. prisen er 2500 for 2 motorer,1girkasse,radiator,elnett på begge, hjerne, mellomaksling,eksos.. motorene er komplett med dynamo,servo osv.. første med 2500 får de :)

Skrevet

10.000 for 2stk komplette m50b20 motorer, 1stk strøken getrag girkasse, radiator,elnett,hjerne, helt ny t3/t4 kopiturbo, og helt nytt datasprut, brukt 745 ic+ eventuelt noe e34 deler vis ønskelig.. Til den som kommer i helga å henter.. Må bort asap.. Dette er billig!! Bare nyprisen på sprute er 1500 dollar på ebay..

Skrevet
10.000 for 2stk komplette m50b20 motorer, 1stk strøken getrag girkasse, radiator,elnett,hjerne, helt ny t3/t4 kopiturbo, og helt nytt datasprut, brukt 745 ic+ eventuelt noe e34 deler vis ønskelig.. Til den som kommer i helga å henter.. Må bort asap.. Dette er billig!! Bare nyprisen på sprute er 1500 dollar på ebay..

:arrow:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...