Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt her på bimmers har plutselig biltt bitte bittelite :( Jeg kan ikke lesenoenting (pga) liten skrift, og begynner å få abstinens-symptomer......

Kan noen pliis sende meg en mail på emcee.rabies@gmail.com og forklare hva jeg kan gjøre for å fikse dette?

Ber om mail siden en PM e.l. hjelper lite når skriften er så liten at jeg ikke kan lese den :?

beklager eventuelle skrivefeil...

Moderatoredit (R Andersen); Etter så mange innlegg på Bimmers, så burde du vite at vi ikke er så glade i slike overskrifter... Endret den for deg.

Sorry Andersen, men det var ikke bare skriften som var liten. Alt var helt på snørra så visste ikke helt hva som skulle skrives.... :?

Men fikk det til nå :D

Skrevet

Tilbake til brev via brevduer for din del Rabies. Nett teknologien er for langt frem for deg. Datamaskiner kan vi introdusere deg for til neste år : )

Skrevet

Jeg for min del har funnet ut at på forsiden/førstesiden av bimmers.no, oppe til høyre på det sorte banneret er det en zoom-funksjon. Her står det AAA etter hverandre, den til venstre forstørrer skriften, den i midten er "back to normal" og den til venstre forminsker. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...