Rabies Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Alt her på bimmers har plutselig biltt bitte bittelite Jeg kan ikke lesenoenting (pga) liten skrift, og begynner å få abstinens-symptomer...... Kan noen pliis sende meg en mail på emcee.rabies@gmail.com og forklare hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Ber om mail siden en PM e.l. hjelper lite når skriften er så liten at jeg ikke kan lese den beklager eventuelle skrivefeil... Moderatoredit (R Andersen); Etter så mange innlegg på Bimmers, så burde du vite at vi ikke er så glade i slike overskrifter... Endret den for deg. Sorry Andersen, men det var ikke bare skriften som var liten. Alt var helt på snørra så visste ikke helt hva som skulle skrives.... Men fikk det til nå
noekult Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 E-post sendt... Vet ikke om jeg kan løse problemet ditt men kan prøve...
Leadfoot Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Hold Ctrl-knappen inne mens du "scroller" opp.
Superbeetle Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Specsavers.no Evt kan du jo endre oppløsningen på skjermen din.. høyreklikk på skrivebordet, egenskaper, innstillinger..(tror det er slik på windows, om du bruker det)
noekult Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Spørsmålet er jo om det bare er på Bimmers sin nettside at skriften er knøtt, eller om det er tilfellet på alle nettsider...
noekult Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Han har fortalt på e-post at det kun gjelder Bimmers.
Fliid Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Tilbake til brev via brevduer for din del Rabies. Nett teknologien er for langt frem for deg. Datamaskiner kan vi introdusere deg for til neste år : )
Rabies Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Skrevet Februar 21, 2010 Hmmm, tydeligvis. Er visst for gammal for sånn nymotens teknologi jeg
fish Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Jeg for min del har funnet ut at på forsiden/førstesiden av bimmers.no, oppe til høyre på det sorte banneret er det en zoom-funksjon. Her står det AAA etter hverandre, den til venstre forstørrer skriften, den i midten er "back to normal" og den til venstre forminsker.
Rabies Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Skrevet Februar 21, 2010 Hehe, jeg for min del ble reddet av at falkeblikket mitt klarte å tyde nok av leadfoots post til å forstå ctrl og scroll. Funka fett det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå