aplet86 Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Heo godtfolk! Har handlet meg en 97 mod bmw 316 coupe.. Den har digitalt clima, men ingen kjørecomputer.. (kun analog klokke) Hvordan er det og koble opp 18-knappers kjørecomputer her? Er det mulig? Takker for alle svar! PS: Kommer mer om bilen,og bilder etterhvert =) Moderatoredit (R Andersen); Har både flyttet innlegget og endret overskriften din. Vennligst les reglene for forumet før du poster.
Wolfeh Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 For det første burde du endre trådoverskriften din til noe som beskriver tråden din bedre. Siden du har en 316 antar jeg at du har et begrenset ledningsnett som ikke har alle mulighetene som de større bilene. Om dette er sant eller ikke må noen andre bekrefte.
bmwkizn Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 jeg koblet den mindre versonen i min 316i (7 knapper) Og den var rimelig enkel å koble ihvertfall. Hvis du skal ha den store computern, så vet jeg ikke hvordan det blir mht til å måle gjennomsnitsforbruk etc. Sikkert noen her inne som vet det.
aplet86 Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 Har egentlig ikke så mye og si, hvor mye av det som funker 110%, skal ha computer for utseende sin skyld
ovangs00 Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Da er det jo ingen problem. Bare å koble på strømledningen så er du vel happy da
bmwkizn Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Den 7 knappers er veldig lett å koble ihvertfall. bruker de ledningene som originalt går til klokka. Er gjort på 2 min det. Så må du skaffe deg tempføler og montere hvis du ikke vil at temp skal stå på +50 hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå