RoyC Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Hei Leser at noen har orginal wabesto i bilene sine. Ligger der klar noe system fra før i en e45 320d 2002mod touring? Eventuelt hva vil det koste å innstallere? RoyC
e46diesel Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Ligger ikke noe klart og jeg fikk pris på rundt 20 000kr hos bmw, så det ble defa på meg..
RoyC Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 Wow, 20.000kr r ikke småttri. Hva betalte du for DFA sin da? Har denn en timer osv som varmer vannet opp ved behov samt gir varme inni bilen?
todleif Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Defa trenger strøm. Du kan ha motorvarmer,kupévarmer og batterilader. For motor og kupévarmer må du nok ut med ca 4000,- (ferdig innstallert)
RoyC Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Skrevet Februar 23, 2010 Defa trenger strøm. Du kan ha motorvarmer,kupévarmer og batterilader. For motor og kupévarmer må du nok ut med ca 4000,- (ferdig innstallert) Så DEFA har IKKE denne oppvarmingsfunksjonen som Wabesto har ved at den holder motor lunken drevet av diesel....? Nytter lite med Defa om man da ikke har tilgan på strøm der man står.
hanskr Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Ligger ikke noe klart og jeg fikk pris på rundt 20 000kr hos bmw, så det ble defa på meg.. de er normal pris for montering, på jobben tar vi ca 20 000 for ferdig montering de tar ein god del timer å montere det, så 20 høres mykje synest eg og, men når timeprisen er bort i mot 1000 kr timen og webasto'en koster ..... så er de ikke så gale alike vell !! og de er eit reint helvete på mange biler, så ikke alle biler de lønner seg å gi fast pris på
todleif Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Har du ikkje tilgang på strøm, må du bruke drivstoffet til bilen. Da er det webasto og eberspacher (omtrent rett skrevet!) som gjelder. Dette koster nok ein del kroner! Defa må ha strøm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå