RoyC Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Hei Fant denne som kansje kan være til nytte en andre en meg: http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f3/2003-e46-320d-replace-glow-plugs-guide-t19075/ Noen som vet hvilke plugger man bør kjøpe og hva de eventuelt koster (Er billigst hen?). Hva koster det å få disse byttet på verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Va som fan, byttet glødeplugger i går på min 320, tok feil først så var ute med dysa før jeg kom rett, en kompis som mente det var der dysa sto, men gikk bra, brukte 2,5timer med alt, litt kukent og få koblet kontaktene under innsug på igjen etter bytte.. Jeg kjøpte orginale plugger og de var ikke dyre, under 1000kr for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoyC Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 GS skulle ha 270kr stk..... Tok du av innsuget når du gjorde denne jobben eller klarte du det uten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjeagle Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 har nettopp gjort det på min 320d, betalte 600 på mekonomen for alle 4. du må av med insuget ja.... og når du først har det av er det greit å gjøre litt reint inni insuget. tok et par tre timer, og som nevnt er det vanskeligste å feste ledningene under innsuget når alt skal settes sammen igjen, men ikke umulig altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoyC Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 har nettopp gjort det på min 320d, betalte 600 på mekonomen for alle 4.du må av med insuget ja.... og når du først har det av er det greit å gjøre litt reint inni insuget. tok et par tre timer, og som nevnt er det vanskeligste å feste ledningene under innsuget når alt skal settes sammen igjen, men ikke umulig altså Mekonomen it is! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Sjekk prisen hoos bmw, jeg kjøpte mine for 2 år siden så husker ikke prisen, men de var ikke dyre, og innsuget må av ja.. Men nå starter bilen uten problemer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Kan være kjekt å bytte o-ringene til innsuget i samme slengen siden man tross alt tar av innsuget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 fikk med alle nye pakningene når jeg kjøpte så jeg byttet alle pakningene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 bmw 2002 fredrik: Totalt unøvendig. Er de hele, så se på de, smil, å sett det sammen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå