s2ff3r Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 her er noen bilder av min bmw E34 525ia kat. aka. babyen minn hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Kraftig bongel i venste forskjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Sett bort ifra bulken venstre fram, så var det en utrolig pen E34 da Men kan se ut til at bildene er litt "modda"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2ff3r Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 hehe, ja det er en bulk der ja jeg venter bare på nye deler så er ikke den der lengre, hehe. og bildene er litt "modda" ja, men det er faktisk kunn på lys & lys styrke, uten om det med lilla himmel da ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Så ut som en tøff Bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2ff3r Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Så ut som en tøff Bimmer takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2ff3r Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 nytt bilde fra innsiden av bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desko-K Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Fet bil eneste jeg la merke til er at det ser ut som du bare har soting på venstre bakdør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Pen denne! Er det rust i venstre kanal foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2ff3r Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 hehe, det er soting på begge bak. har aldri gjort det før så da ble det ikke så bra :-/ og, ja det er rust fremme i venstre kanal, skal bytte kanaler men har fremdeles ikke fått noe "napp" i hvor jeg kan få kjøpt det bulken er borte iløpet av denne uken så da blir det nokk noen nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2ff3r Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 i morgen (den. 5mars) kommer det en som skal se på lakken på bilen, og gi meg en "diagnose".. han kommer også til og motivlakkere bilde av en naken dame under bagasjeromslokket. men jeg har fremdeles ikke bestemt meg om jeg skal fortsette og ha den fargen på bilen som jeg har(diamant svart metallic) eller om jeg skal ha: enten konge blå eller marine blå (begge med flakes).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå