Just-turbodiesel Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Var det inne den du synes var så ubruktbar og stygg at du kunne gi den bort? jeg sa at den blir prioritert til slutt, ergo jeg gir litt faen, men må ha meg en herjebil med litt motor med tida, derfor så er jo en løsning pga motorproblemet osv, å få inn en annen motor i denne og bur/bøtteseter og liknende, men har også lyst på gammel volvo turbo da jeg liker det mye bedre, men da blir det jo en bil til og hva skal jeg liksom gjøre med denne, selge gidder jeg ikke, er en del historie med denne bilen, hatt den i 10 år eller noe, så er det ikke så farlig om jeg skulle dra av heller eller noe på de første gangene på bane, er jo bare en gammel bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 du er på feil forum du turbodieselgutten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 ja han er nok det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå