Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. :) Etter jobb idag tenkte jeg at jeg skulle roe ned med og ta noen runder i sentrum. Jeg kjørte inn i rundkjøringen og plustelig kommer det en gammel dame i en helvettes fart gjennom rundkjøringen, FEIL VEG! :shock: . Var ikke tegn til bremsing heller, så jeg måtte rive bilen i revers og rygge unna for og ikke bli påkjørt. ER DET MULIG? En mann i bilen bak om meg såg ut som han hadde fått hakeslepp. Helt målløs kjørte jeg der i fra og måtte roe meg ned med PS3-en :)

ER DET MULIG at slike har lappen i det hele tatt? Kan legge til at hun kjørte en sur gammal toyota corolla :wink:

Skrevet
Hva faen!!

Det er mange rare dyr i skogen :D

Må bere LE av det der. Dere skulle sett trynet til passasjeren til gamle dama, har alldri sett et lignende uttrykk :lol:

Skrevet

Haha, i fjor sommer var det ei gammel dame som skulle ut av parkeringsplassen, og ruste bilen på sperra i flere minutter! Jeg venta bare på at hun skulle slippe clutchen og kjøre inni en annen bil :lol:

Skrevet
Haha, i fjor sommer var det ei gammel dame som skulle ut av parkeringsplassen, og ruste bilen på sperra i flere minutter! Jeg venta bare på at hun skulle slippe clutchen og kjøre inni en annen bil :lol:

Hahah :D ! De ligger ofte på 6000 omd med clutchen halvt i bånn i 30 km/t i timen :D Stinker sikkert clutch etter 5 meter :D Har og hørt at mange eldre (som selv har sagt det) at de rett og slett ikke gidder og gire opp så de ligger på turtalsperra i 50 km/t

Skrevet

Er ikke førstegang jeg har hørt om folk som kjører feil i rundkjøringer, må innrømme at jeg slev har gjordt feil som å bremse ned i god tid, men å kjøre feil retning tar kaka. Har faktisk sett de som ruser motoren sin fælt og itillegg satt bilen i R isteedet for 1 i parkeringshus. De fikk seg en overraskelse når de slapp clutchen :)

Skrevet

De gamle har det IKKE godt :applause: Men jeg har opplevd akkurat det samme selv på Nesttun i Bergen for endel år siden. Forskjellen var bare at gubben som kjørte denne bilen geipet til meg og dunket pekefingeren mot tinningen for å vise hvor idiot jeg var som tutet på ham :shock:

Skrevet
Hehe, syke gamle damer. Må innrømme at jeg hadde et håp om at det var et videoklipp i denne tråden når jeg trykket på ;)

:lol:

Skrevet

hehe bra du ikkje låg sidelengs og ikke klarte å stoppe da Håvard ;)

Opplever masse sjukt siden jeg flyttet til bergen selv siden det er mange rundkjøringer her.

Spessielt damer som ikke kan å legge seg skikkeli i rundkjøringer. Er sjukt forsiktig, hadde sikkert krasja minst 10ganger hadde jeg ikke vært forsiktig og tenkt både for meg og de andre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...