lorve Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Heisann. Etter jobb idag tenkte jeg at jeg skulle roe ned med og ta noen runder i sentrum. Jeg kjørte inn i rundkjøringen og plustelig kommer det en gammel dame i en helvettes fart gjennom rundkjøringen, FEIL VEG! . Var ikke tegn til bremsing heller, så jeg måtte rive bilen i revers og rygge unna for og ikke bli påkjørt. ER DET MULIG? En mann i bilen bak om meg såg ut som han hadde fått hakeslepp. Helt målløs kjørte jeg der i fra og måtte roe meg ned med PS3-en ER DET MULIG at slike har lappen i det hele tatt? Kan legge til at hun kjørte en sur gammal toyota corolla
Lapin Kulta Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Hva faen!! Det er mange rare dyr i skogen
lorve Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 Hva faen!!Det er mange rare dyr i skogen Må bere LE av det der. Dere skulle sett trynet til passasjeren til gamle dama, har alldri sett et lignende uttrykk
JonasD Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Haha, i fjor sommer var det ei gammel dame som skulle ut av parkeringsplassen, og ruste bilen på sperra i flere minutter! Jeg venta bare på at hun skulle slippe clutchen og kjøre inni en annen bil
lorve Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 Haha, i fjor sommer var det ei gammel dame som skulle ut av parkeringsplassen, og ruste bilen på sperra i flere minutter! Jeg venta bare på at hun skulle slippe clutchen og kjøre inni en annen bil Hahah ! De ligger ofte på 6000 omd med clutchen halvt i bånn i 30 km/t i timen Stinker sikkert clutch etter 5 meter Har og hørt at mange eldre (som selv har sagt det) at de rett og slett ikke gidder og gire opp så de ligger på turtalsperra i 50 km/t
MortenK Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Er ikke førstegang jeg har hørt om folk som kjører feil i rundkjøringer, må innrømme at jeg slev har gjordt feil som å bremse ned i god tid, men å kjøre feil retning tar kaka. Har faktisk sett de som ruser motoren sin fælt og itillegg satt bilen i R isteedet for 1 i parkeringshus. De fikk seg en overraskelse når de slapp clutchen
EirikL Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 De gamle har det IKKE godt Men jeg har opplevd akkurat det samme selv på Nesttun i Bergen for endel år siden. Forskjellen var bare at gubben som kjørte denne bilen geipet til meg og dunket pekefingeren mot tinningen for å vise hvor idiot jeg var som tutet på ham
Mexos Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Hehe, syke gamle damer. Må innrømme at jeg hadde et håp om at det var et videoklipp i denne tråden når jeg trykket på
JonasD Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Hehe, syke gamle damer. Må innrømme at jeg hadde et håp om at det var et videoklipp i denne tråden når jeg trykket på
sladjan Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 hehe bra du ikkje låg sidelengs og ikke klarte å stoppe da Håvard Opplever masse sjukt siden jeg flyttet til bergen selv siden det er mange rundkjøringer her. Spessielt damer som ikke kan å legge seg skikkeli i rundkjøringer. Er sjukt forsiktig, hadde sikkert krasja minst 10ganger hadde jeg ikke vært forsiktig og tenkt både for meg og de andre...
Simpel Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Gamle folk: Ser ut som de bestemmer seg for en fart, fx 45 kilometer i timen. Den farten brukes overalt, både i rundkjøring og på motorvei
The_transporter Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 så noe lignende i går da jeg var på jessheim, en lastebil som ikke orka og ta hele runden.. han kjørte i feil retning istede han var jo mye raskere selvfølgelig.. men smart? nei !
j0lle Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Har denne dama endelig fått lappen? http://www.youtube.com/watch?v=8nPG8WRxLRk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå